33 Reacties

4 jaar geleden

Hier t zelfde mijn zoontje s morgen 16 weken, en ik heb enorme last van haaruitval.. ik heb vitaminen besteld..

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar!

4 jaar geleden

Ja zeker! Heel erg. Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen haaruitval gehad. Alles wat tijdens de zwangerschap niet is uitgevallen valt na je bevalling had ik gelezen. Dus geen paniek gaat vanzelf over.

4 jaar geleden

Hoihoii! Onze zoon is 3 maandjes alweer! En ik ook extreme haaruitval.. onder de douche haal ik volledige plukken eruit😣 maargoed, zal wel weer overgaan! Liefs!

4 jaar geleden

Same here 😔

4 jaar geleden

Reactie op Zekiye

Ja zeker! Heel erg. Tijdens de zwangerschap heb ik helemaal geen haaruitval ...
Klopt ik ook geen last van gehad! Heb het vaker gehoord en gelezen dat het gebeurt na de bevalling maar kom overal haar tegen hahah

4 jaar geleden

Reactie op VvA

Ja heel herkenbaar!
Jaa pff vooral na het douchen hele hoop verzamelen

4 jaar geleden

Reactie op Elviera_

Hier t zelfde mijn zoontje s morgen 16 weken, en ik heb enorme last van haa ...
Wat voor vitaminen? Ben benieuwd of het helpt. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Siempje1

Klopt ik ook geen last van gehad! Heb het vaker gehoord en gelezen dat het ...
Inderdaad, mijn vroedvrouw zei dat het heel typisch is rond de 3maand. Ik had er eerst geen last van en nu steeds meer. Ellie is nu 16 weken.

4 jaar geleden

Ik ook, hoort bij het ontzwangeren. Ik heb nu meer uitval dan na mijn eerste zwangerschap. Heb nu zelfs een beetje een kale plek. :( Mijn kapper denkt dat de haren wel weer terugkomen op die plek. Maar met mijn haren er overheen, zie je er niets van. Gelukkig!

4 jaar geleden

Hier ook Extreem! Kan me haar niet los doen word er knettergek van als overal haren liggen. En ze zitten dus vast en nog liggen overal haren😖 weet nog van mijn eerste zwangerschap dat het een tijdje duurt voordat het minder word. Tot die tijd mooi haren vast 🤣

4 jaar geleden

Jup echt tot in de extreme. Na de douche kan ik gegarandeerd de stofzuiger boven halen 😫 ik kom ze ook overal tegen, in het babybed, in de zetel, op de speelmat ... Ik word er niet goed van 😫

4 jaar geleden

Oohh Jaaa echt verschrikkelijk ik word er echt helemaal gek van. Ik heb net voor dit topic verscheen de kapper gebeld om er maar een stukje af te laten halen

4 jaar geleden

Al sinds m'n dochter 1,5 maand is, nu ze 4 maanden is nog steeds. Iedere borstelbeurt en bij het douchen komen er hele plukken mee, echt een verschrikking. Ik stofzuig veel vaker maar inmiddels. Haren los dragen is geen optie want overal blijven haren achter en aan hangen. Heb nog minder dan de helft van m'n haar over. Geen kale plekken nog gelukkig.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden, ik heb ook beetje haaruitval, mijn moeder gaf mij een tip om foliumzuur in te nemen. Ook omdat ik borstvoeding geef. En dat helpt bij mij wel

4 jaar geleden

Hier ook zo onwijs balen dit....sjucht

4 jaar geleden

Heel normaal hoor.. 😊

4 jaar geleden

Hier ook extreme haaruitval. Ik kom het echt overal in het huis tegen. Zelf in de kleertjes van mijn dochter 😔

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik ook, hoort bij het ontzwangeren. Ik heb nu meer uitval dan na mijn eerst ...
Ik heb ook een plek ontdekt vandaag! Exact zelfde plaats. Ik hoop dat al onze haren weer mogen terug groeien...

4 jaar geleden

Helaas hier ook. Ik heb alopecia androgenetica en tijdens de zwangerschap had ik veel haar! (Nog steeds vrij kaal, maar man wat was ik trots erop). Nu valt het met plukken er weer uit helaas. Hopelijk houden jullie nog wel genoeg haren over! Succes met het doucheputje leeg vissen😉 mijn man wordt iig gek van mijn haren overal