23 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem. Ik had het met stukjes ei en aardappel gemaakt. Ik vond het zelf best lekker, maar mijn dochter totaal niet. Andere smaken gaan goed gelukkig, maar Broccoli is een no go hier🙈

4 jaar geleden

Even door de knoflookpers! En anders een beetje water of liever nog wat kv of bv erbij om het smeuïger te maken.

4 jaar geleden

Ik maakte het dunner met water echt een snotje. Merkte wel dat ze er veel gas van kreeg in der buikje

4 jaar geleden

Alles moet je toch gewoon koken zonder zout of olie? Op welke manier koken jullie die hapjes

4 jaar geleden

Beetje kookvocht toevoegen.

4 jaar geleden

Ik doe de groente hapjes ook zelf maken. Ik doe er meestal nog wat water bij.

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Alles moet je toch gewoon koken zonder zout of olie? Op welke manier koken ...
Ik kook het helemaal gaar in water. Zonder iets toe te voegen. Zout mogen kindjes pas na 1 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Alles moet je toch gewoon koken zonder zout of olie? Op welke manier koken ...
Ja ik kook het ook gewoon alleen in water!

4 jaar geleden

Pureren inderdaad met kookvocht. Ik doe het ook vaak met een scheutje moedermelk, kan ook met kunstvoeding overigens.

4 jaar geleden

ik doe ook alles met kookvocht maar kleine hoeveelheid lukt toch niet altijd zo mooi glad. Ik krijg een speciale stomer voor baby voeding, en daarmee de voeding mooi glad kan pureren. ik laat wel weten hoe het is.

4 jaar geleden

Hoihoi Ik maak het met wat zoeyeaardappel erin. En als het wlleen brocolli is dan een beetje stoomvocht erin! Jiet teveel anders word het te drappig😂🙈

4 jaar geleden

De eerste dagen broccoli ging onze dochter ook veel kuchen/hoesten toen wat kleinere hapjes gegeven en na een paar dagen ging het hartstikke goed!

4 jaar geleden

Goed glad pureren met de staafmixer en een drupje olijfolie (voor de omega vetzuren) erdoorheen roeren. Hier is het een favorietje

4 jaar geleden

Wij hebben een stoom apparaat, werkt echt het beste bij ons, als ik het gewoon kook in de pan met water blijft het altijd nog wat grof de voeding, met het stoomapparaat wordt het echt een papje en eet het ook makkelijker voor ons zoontje

4 jaar geleden

Heb ook een babycook. Alles stomen, omdraaien en pureren... combinatie broccoli-courgette is een favoriet bij mijn dochter.

4 jaar geleden

Hi allemaal, ik reageer even in algemeen! Ik heb inderdaad ook een stomer/blender van avent. Ik vind zelf een staafmixer gewoon even wat fijner, om te gebruiken. Inderdaad ook geprobeerd met kookvocht, maar het is een hele droger structuur, ik vind het zelf meevallen, maar bij me zoontje blijft het in zijn mondje plakken. Ik ga dan maar proberen om het inderdaad te mixen met een andere groente, bedankt voor alle reacties, alle tips zijn nog steeds welkom😁😘

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hi allemaal, ik reageer even in algemeen! Ik heb inderdaad ook een stomer/b ...
Weet niet of het hieronder al genoemd is maar een beetje moedrmelk/kunstvoeding erdoor doen

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hi allemaal, ik reageer even in algemeen! Ik heb inderdaad ook een stomer/b ...
Ik heb de stomer/blender ook, deed zelf een heel klein beetje olie erbij voor het mixen werkt bij broccoli perfect!

4 jaar geleden

Kdoe bij de groente vers olijfolie bij heerlijk!😀

4 jaar geleden

Ik heb een aardig stuk van de stronk ook meegekookt, dat hielp ook wel. En inderdaad ook kookvocht erbij gedaan en toen met de keukenmachine gepureerd.