11 Reacties

3 jaar geleden

Hebben ook een dame met een flinke bos haar. En ook echt drama met haren wassen. Zodra ik al met de shampoo fles aankom is het nog net geen tranen. Van de week even haar babybad naar voren gehaald. Laagje water erin, heb de wasgel van de kruitvat gehaald die is geschikt voor lichaam maar ook de haartjes. En tijdens het vullen schuimt dat een beetje. Dan haar badbeestjes erbij. Dus gelijk lekker spelen en met klein bakje kiept ze zelf of ik op speelse manier wat water over zich heen. Is deze keer zonder tranen en dus goed gegaan en haar haartjes waren goed schoon 😁👍🏻

3 jaar geleden

Hier geen last van met onze zoon die een bos krullen heeft, maar misschien heb je hier iets aan. Dit had ik vroeger zelf. Warm water deed pijn in mijn gezicht, en nog steeds haha.. terwijl ik niks heb qua huidaandoening ofzo. Vind het gewoon niet fijn. Dit is een douchekap voor baby's!

3 jaar geleden

Hoofdje klein beetje achterover en je hand ervoor. Overigen douch ik samen met mijn dochter en maak ik er een spelletje van. Mama helemaal onder de douche bente helemaal onder de douche en dan gekke bekke trekken. Ze komt niet meer bij van het lachen

3 jaar geleden

Ons zoontje gaat altijd even samen met ons douchen. En doen hem eigenlijk altijd met zen koppie onder de sproeier in begin vond die het niet leuk maar nu vind die het niet erg meer. En is het wel zo snel klaar hehe. Heb verder niet echt tips. Denk ook dat het echt uitproberen is hehe🙈

3 jaar geleden

Aah hier ook, badje is leuk totdat ik haar haar was. Dan wil ze er gelijk uit. Zie wel een baby douchekap denk dat ik die maar eens ga proberen(alhoewel ze alles van dr hoofd af trekt)

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Hier geen last van met onze zoon die een bos krullen heeft, maar misschien ...
Haha geniaal!! Dit ga ik zeker proberen, dank voor de tip.

3 jaar geleden

Hier doe ik me dochter iedere x samen met mij onder de douche en me vriend pakt haar over en droogt haar af en kleed haar aan. Ik zet de sproeier zachtjes als ik haar haren was en zelf doet ze altijd haar hoofd naar beneden als ik haar haar nat maak komt er ook niks in haar ogen dan shampoo erin en meeste shampoo haal ik al weg boven bij haar voorhoofd met water en dan doe ik spelende wijs derest met de sproeier. Soms lukt het haar hoofdje achterover te houden en dan is het zo gebeurd maar vaak duwt ze haar hoofd weer naar voren 😅 lukt niet altijd haha

3 jaar geleden

Hier geen problemen naar zag dit een keer voorbijkomen 😅 https://www.bol.com/nl/p/baby-douche-kapje-hulp-bij-haren-wassen-shower-cap-bad-kapje-petje-voor-baby-peuter-kind-groen/9200000131668515/

3 jaar geleden

Haha geniaal!! Dit ga ik zeker proberen, dank voor de tip.
Oh hahaha jij stuurde het ook al😅😅

3 jaar geleden

Maak er een leuk feestje van. Water is heel leuk om mee te spatteren. En als je een douche kop hebt die spiegeltjes kan je kleintje zichzelf zien. Dat is heel leuk! Stap voor stap gaat het beter!

3 jaar geleden

Ik zing er altijd een liedje bij. Vader Jacob maar dan haartjes wassen, lekker fris, ow wat fijn en zo schoon. Volgorde kan wel eens wisselen. Ze vindt het nooit erg, niet in bad maar ook niet onder de douche