25 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik las het wel laatst ergens dat iemand ongeveer 1 maand na de geboorte van de eerste alweer in verwachting was 😅

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Gefeliciteerd! Ik las het wel laatst ergens dat iemand ongeveer 1 maand na ...
Wauw !!!! En dankjewel voor de felicitatie!

5 jaar geleden

Wauw.. gefeliciteerd 🎉

5 jaar geleden

Hi, hier hetzelfde alleen zit er 6 maanden tussen. Ik was aan de minipil gegaan in januari ivm borstvoeding, deze bleek te licht te zijn en nu zwanger van de 2e. Even schakelen, maar ontzettend blij mee ook! Wat eerder dan gepland. Jij ook gefeliciteerd, geniet ervan!

5 jaar geleden

Reactie op roos-24

Hi, hier hetzelfde alleen zit er 6 maanden tussen. Ik was aan de minipil g ...
Wauw roos, wat mooi dan toch he! Dankjewel en jij ook gefeliciteerd!!!

5 jaar geleden

En hoe ervaar jij het roos, om weer zwanger te zijn kort na je 1e?

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

En hoe ervaar jij het roos, om weer zwanger te zijn kort na je 1e?
Heel eerlijk was het echt even schrikken, maar al snel sloeg dat om naar blijdschap. De wens voor een 2e is er toch en we geloven erin dat het dan zo moet zijn. Ik ben ong 5 weken en 4 dagen was de schatting gister bij de echo, ik kwam er dinsdag achter omdat ik al 3,5 week over tijd was en totaal geen idee had hoelang ik dan al zwanger was. Over 3 weken de officiële termijnecho. Ik heb verder ook nog geen kwalen gelukkig, maar bij de eerste kwam dit ook pas rond de 7/8e week. Hoe is dat bij jou? Hoe voel je, je?

5 jaar geleden

Gefeliciteerd !!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde...soort van erge schrik omdat ik het niet verwachtte .....en 40 ben, 2 gezonde kids heb, dus "keuze" om dat zo te houden...maar ik heb altijd gezegd 3 is zo mooi... dus te hard geroepen hihi. Maar wat jij zegt...het moet zo zijn... zo denken wij ook...♡ Ik ben denk ik ook 5 weken...over 3 weken de 1e echo. Ik zit ook midden in een verhuizing dus daarna heb ik meer rust in mijn hoofd om alles goed te beseffen denk ik... Ik voel mij oké, wel moe maar ja dat is logisch... Ik ben heel benieuwd hoe t verder zal gaan allemaal....

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Hier hetzelfde...soort van erge schrik omdat ik het niet verwachtte .....en ...
Haha ja geloof het meteen, dat is het ook vooral omdat je het totaal niet verwacht. Maar heel fijn dat jullie er zo blij mee zijn, wss toch iets te hard geroepen ja ;). Wel even een drukke periode nu dan met de verhuizing, dan komt t ook allemaal echt ff tegelijk j. Maar des te fijner dat die nu is, nu je nog niet met een bolle toeter zit haha. Straks lekker en je nieuwe huis tot rust komen en gaan genieten!

5 jaar geleden

Ja ik ben heel blij dat t volgende week is de verhuizing...met peuter en baby (en zwanger) echt een goede timing maar het is zo'n prachtig huis en een fijne plek dus gaan met die banaan!!! Hoop dat tijd snel gaat....1e echo altijd spannend!!!!!

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Ja ik ben heel blij dat t volgende week is de verhuizing...met peuter en ba ...
Ja heerlijk toch, alles mooi ruim op tijd klaar voordat de kleine komt. Wij zijn vorig jaar ook verhuisd, was 3 weken voor mn bevalling en mn vriend heeft alles alleen moeten doen met vrienden en fam. Dus ga dit keer echt volop van mijn verlof genieten over een paar maanden, in een opgeruimd huis ;). Maar zeker spannend de echo, willen jullie het geslacht ook weten?

5 jaar geleden

Wauw 3 ervoor... dat is ook pittig zeg.... Daan kan nu in ieder geval goed gaan genieten van je verlof ja!!!

5 jaar geleden

Ik wil sowieso weten wat het geslacht is inderdaad... en jullie? Ik ben draagster (van aangeboren staar) dus dat wil ik graag weten... En jij? Ik krijg 5 juli mijn 1e echo

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Ik wil sowieso weten wat het geslacht is inderdaad... en jullie? Ik ben dr ...
Ik ken staar wel, maar wist niet dat je hier draagster van kon zijn, dan snap ik dat je dat wil weten inderdaad. Hebben je andere kids dat bij de geboorte gekregen? Krijg je dat via bloedonderzoek te horen? Wij willen ook het geslacht weten, heb 4 juli de echo en wil dan zsm de geslachtsecho in gaan plannen.

5 jaar geleden

Als ik een zoon krijg heeft hij 50% kans op aangeboren staar... mijn zoon van 2,5 heeft dat ook... is geopereerd met 10 weken en nu ziet hij goed d.m.v. Contactlenzen. Het is bepaald syndroom en erg zeldzaam. Mijn dochter is ook draagster. Bij de 20 weken echo kunnen ze zien of het kind staar heeft ja of nee, in geval van een jongen dus... Daarom extra spannend... daarom zei ik ook, 2 gezonde kids, geen "risico's"...maar het blijft een wonder dat dit gebeurd... Heb jij al een zoon of dochter? Dat wordt weer namen verzinnen😉

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Als ik een zoon krijg heeft hij 50% kans op aangeboren staar... mijn zoon v ...
Zo ja, ik snap je helemaal. Bijzonder dat een jongen meer kans heeft dan een meisje en ze dit alleen bij een jongen kunnen traceren. Aangezien dit een verrast wondertje voor jullie is, wordt die vast en zeker ook gezond!! <3 Wij hebben een zoontje en wisten het geslacht toen niet, maar dit keer wil ik het geslacht wel weten. Mocht het een meisje worden, dan hebben we dus wel al een naam. Alleen nog een jongensnaam bedenken... leuk leuk :)

5 jaar geleden

Wat lief dat je dat zo zegt...!!! Fingers crossed! Dat is fijn al een meisjesnaam... Dus nu op zoek naar een jongensnaam... Ik mag beide verzinnen...we hadden nog opties maar die zijn dan toch al minder omdat dat nummer 2 namen waren🤣

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Wat lief dat je dat zo zegt...!!! Fingers crossed! Dat is fijn al een meis ...
Jazeker fingers crossed! Hahaha ja die zijn dan echt 2e keuze natuurlijk. Blijft ook lastig een naam bedenken vind ik hoor, t scheelt wel als je met je partner op 1 lijn zitten, ik hoor wel eens wat anders 😅

5 jaar geleden

Zo echt hè...gelukkig zien wij ook op 1 lijn wat namen betreft... Lijkt mij zo lastig als dat niet zo is!