25 Reacties

5 jaar geleden

In de eerste plaats een dikke proficiat. Ik heb het ook gehad van de tweede naar de derde was ik na 6 maand zwanger en van de derde naar de 4de zat er ook maar 1 maand tussen. Ik heb er 3 gehad op 3 jaar tijd.

5 jaar geleden

Helaas ga ik de groep weer verlaten... Het heeft niet zo mogen zijn... Iedereen alle goeds!

5 jaar geleden

Onze eerste 2 schelen 1 jaar en 3 weken. Na 3 maanden (bewust en gezegend) was ik weer zwanger. Ik kan het iedereen adviseren. Nu is mijn jongste 3 en ben ik 16 weken onderweg van de 3de

4 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Als ik een zoon krijg heeft hij 50% kans op aangeboren staar... mijn zoon v ...
Hai Ik kwam op dit bericht via Google. Ik zocht op aangeboren staar forum. Wij zijN erachter gekomen dat onze dochter van nu 7 weken aangeboren staar heeft. Zij wordt a.s vrijdag geopereerd en eigenlijk ben ik heel erg benieuwd hoe jullie zoontje het doet en waar we misschien nog rekening mee kunnen houden? En hoe alles ik zijn totaliteit jullie is bevallen zoals met het indoen van de lensjes etc. Ik hoop dat je dit berichtje nog leest. Alvast bedankt! Gr Yurena

4 jaar geleden

Reactie op Momoffeliz

Hai Ik kwam op dit bericht via Google. Ik zocht op aangeboren staar forum. ...
Hoi Yurena , Mijn dochter word a.s maandag geopereerd aan staar.. graag zou ik in contact met je komen! Om ervaringen uit te wisselen etc. Groetjes Chamilla