8 Reacties

5 jaar geleden

Persoonlijk, hoe lastig en stressvol ook, zou ik morgen ochtend afwachten en dan met ochtend urine nog een test doen mits je bloedingen niet doorzetten. Twee jaar geleden had in last van innestelbloedingen. Dat was de dag waarop ik dacht dat ik ongesteld zou worden. De dag erna zette dat niet door en heb ik een test gedaan die was toen positief. Hopen dat dat bij jou ook het geval is!

5 jaar geleden

Je kan ook altijd een bloedtest bij de dokter doen die is veel gevoeliger en dan weet je vrijwel zeker of je zwanger bent of niet

5 jaar geleden

Niet om je ongerust te maken, maar het eerlijke antwoord is dat een deel van de bevruchten eitjes nog kunnen loslaten en dat daardoor een vroege test niet altijd handig is. Ik hoop heel erg voor je dat het een innestelingsbloeding is, maar het kan ook het begin van je menstruatie zijn. Inderdaad morgen even afwachten en eventueel morgen naar de huisarts. Laat je het ons weten?

5 jaar geleden

Reactie op Nootje

Niet om je ongerust te maken, maar het eerlijke antwoord is dat een deel va ...
https://www.24baby.nl/zwanger-worden/van-eicel-tot-embryo/innesteling/ “Volgens schattingen lukt het ongeveer de helft van de bevruchte eitjes om zich in te nestelen.”

5 jaar geleden

Het advies van Lotte zou ik me graag bij aansluiten. Op dit moment heb je nog te weinig hormonen om op een ander moment dan de eerste ochtendurine een positieve uitslag te hebben vermoed ik. Het beste is daarom denk ik ook om morgenochtend nog een test te doen en aan de hand daarvan te beslissen of je naar de dokter gaat. Sterkte!

5 jaar geleden

Zojuist een test gedaan van de action gaf negatief aan.. maar de bloeding is gestopt. Wat kan ik het beste doen?

5 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met je huisarts misschien dat die een bloedtest wilt doen. Had je zaterdag ook met action testen getest? De ene test is wat gevoeliger dan de andere dus dat kan vroeg in de zwangerschap misschien wat verschil opleveren. Maar het kan inderdaad ook een vroege miskraam zijn, dat is wel een beetje het nadeel van vroeg testen.. sterkte meid! Ik duim voor goed nieuws voor je!

5 jaar geleden

Als het bloeden wegblijft zou je gewoon nog een paar dagen extra kunnen wachten en dan nog een keer kunnen testen. Maar ik kan me voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk duidelijkheid hebt. Dan zul je echt even moeten overleggen met de huisarts. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas een halve week na mijn verwachte menstruatie positief. Helaas kun je hoe dan ook niet zo veel doen nu behalve rust geven aan je eigen geduld.