13 Reacties

4 jaar geleden

Geen idee maar misschien een gedragen shirt van jou bij hem neerleggen. Dan heeft hij toch het idee dat je bij hem bent, want misschien is dat wat hij mist en wordt daardoor onrustig.

4 jaar geleden

Ohh mamahonger ❤️ wil lekker bij je zijn. Is lastig soms hè. Slaapt hij overdag in z'n eigen bedje ? Of beneden in de box/wagen/draagzak ? Heeft hij het te koud of te warm denk je? Kan ook het 4 maanden sprongetje zijn...

4 jaar geleden

Wellicht zijn bedje bij jullie op de slaapkamer zetten (Als dat kan) zodat hij wel in zijn eigen bed slaapt maar ook dichtbij jullie. Ik heb me laten vertellen dat je een baby tot 5 maanden niet kunt verwennen.

4 jaar geleden

Herkenbaar dit. Ons meisje van 4 mnd sliep al sinds 14 wkn door op haar eigen kamer. Sinds deze week wordt ze s nachts vaak wakker en begint ze te kletsen.. ze zit in een sprongetje dus denk dat dat het is....

4 jaar geleden

Zoekt de geborgenheid misschien van jullie? Onze zoon van 4 maanden slaapt in een cosleeper bij ons op de kamer. Ging gister om 21 uur slapen en werd vanmorgen 8.30uur wakker....😱🤣😇

4 jaar geleden

Reactie op Malou Carine

Ohh mamahonger ❤️ wil lekker bij je zijn. Is lastig soms hè. Slaapt hij ove ...
Slaapt overdag in ze eigen bedje. Ja hij zit nu wel in een enorm lange sprong😅 dus hoop dat daarna weer beetje normaal is! Vind het soms heerlijk hoor dat ie lekker bij me wil liggen maar je leest zoveel van pas op straks wil die niet meer in eigen bed enzo..maar ik ben helemaal kapot dacht vannacht zoek het maar uit hij en ik hebben onze slaap beide hard nodig🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Geen idee maar misschien een gedragen shirt van jou bij hem neerleggen. Dan ...
Nu gedaan ga is proberen

4 jaar geleden

Reactie op Mo2020

Wellicht zijn bedje bij jullie op de slaapkamer zetten (Als dat kan) zodat ...
Ga ik vannacht proberen idd!

4 jaar geleden

Reactie op Diaket

Zoekt de geborgenheid misschien van jullie? Onze zoon van 4 maanden slaapt ...
O heerlijk! Ja overdag slaapt ie ook gewoon slecht

4 jaar geleden

Reactie op Riianne91

Herkenbaar dit. Ons meisje van 4 mnd sliep al sinds 14 wkn door op haar eig ...
Misschien hier ook het geval idd zit midden in sprong

4 jaar geleden

mijn zoon van bijna 6 jaar, sliep tot 5 jaar bij ons. Letterlijk vanaf de geboorte bij ons. Hij wilde niet in zijn bed slapen. Van alles geprobeerd. Voor onze dochter van 3 maanden nu, hebben we ee sleeper. Ze slaapt overal, maar naast mij doet ze het heel goed. Er zijn onderzoeken die zeggen dat het goed is dat een kind op een veilige manier, lang met zijn ouders slaapt en zelfs helpen om in slaap te komen, door naast je kind te slapen tot ze in slaap vallen. Ze voelen zich dan geliefd en zullen als volwassenen dan ook makkelijker liefde aantonen (ofzo). Wij hadden wel 1 regel, nooit 1 ouder met kind laten slapen. Het is onze bed en jij MAG bij ons slapen. Ik werd heel vaak wakker, maar sliep dan ook weer gelijk. Daardoor vind ik de gebroken nachten met onze kleine meid minder erg. Ben er zo aan gewend. 1 Tip! Zolang jij er geen probleem van maakt en je kind ook niet, doen wat jij fijn vind. Ik maakte me steeds zorgen in het begin, maar na een tijdje liet ik het los. Daardoor had ik een zorg minder en mijn kind kon genoeg slapen, waardoor hij een ritme kreeg. Oud en nieuw, verjaardag, bruiloft, maakt niet uit, hij kan niet lang opblijven. Terwijl hij als baby maanden te weinig sliep.

4 jaar geleden

Mijn kinderen hebben ook steeds bij mij geslapen (zelfs lang mee in mijn bed - tot een maand of 10-12) vanaf de geboorte. Op een gegeven moment konden ze allemaal in hun eigen kamer slapen, de ene al wat sneller dan de andere; degene die er het langst over gedaan heeft duurde 2,5 jaar (maar dat was wss meer omdat ik het niet nodig vond dan dat hij het niet zou kunnen). Al mijn kinderen kunnen overal slapen, ook met licht en lawaai en zelfs met 2 in een bed / zetel als het moet, als ik uitleg wanneer ik hen kom halen / ze mij terug zien, dus ik denk zeker niet dat het lang bij de ouders slapen de oorzaak is van moeilijke slapers op latere leeftijd.

4 jaar geleden

Reactie op 5deopkomst

Mijn kinderen hebben ook steeds bij mij geslapen (zelfs lang mee in mijn be ...
Zo denk ik ook. Als je kind die behoefte heeft gewoon doen. Een uitgerust ouder en uitgerust kind is gelukkiger.