9 Reacties

4 jaar geleden

Wauwwwww succes 😊 dat word een strijd

4 jaar geleden

Proficiat! Komt wel goed!

4 jaar geleden

Hier hetzelfde voor, weliswaar maar 1tje 😃 baby 1 is van 12 februari ( was 2,5 week tevroeg ) en inmiddels terug zwanger van baby 2, uitgerekend voor begin februari, er zal dus normaal 11,5 maand tussen zitten 😊 zou zeggen van harte proficiat en komt heus wel goed !!

4 jaar geleden

Laat je niet gek maken. Je gaat dat kei goed doen! Echt waar, dat beloof ik. Go with flow. Ik koos enkel voor flesvoeding in plaats van borstvoeding. Zo ben je niet de hele dag bezig met kolven, aanleggen,... de ervaring die je hebt van je eerste kindje brengt je al heel wat verder met de tweeling. Durf hulp te vragen. Maar laat zeker niet ieder ongezouten zijn mening zeggen. Kei veel succes! Een tweeling is veel werk maar echt waar dubbel zoveel plezier. Garantie voor een grote glimlach op je gezicht! Ik geniet er elke dag van. Hier zijn ze ook met keizersnede gekomen.

4 jaar geleden

Dat komt goed, bij mijn broer zelfde verhaal, eerste eentje dan 14 maanden later de tweeling. De eerste jaren zijn best pittig. Maar niet onmogelijk. Kregen veel hulp van ons om er eens af en toe tussenuit te kunnen of bij te slapen. Eens ze een jaar of twee drie waren is dit een zaligheid dubbele Fun en Peuterpret. Zalig!!! En ondertussen 9 en 8 jaar en ze hangen enorm aan elkaar. Succes genieten van dit wonder van de natuur tweelingen zijn pittig maar Oooh zo zalig !!!!

4 jaar geleden

Reactie op twinning is winning

Laat je niet gek maken. Je gaat dat kei goed doen! Echt waar, dat beloof ik ...
Thanks voor je lieve en fijne reactie!! Wat je zegt, go with the flow. Hoe relaxter je zelf bent hoe relater de babies er op reageren :)

4 jaar geleden

Reactie op Lies 2507

Dat komt goed, bij mijn broer zelfde verhaal, eerste eentje dan 14 maanden ...
Dank je!!! :)

4 jaar geleden

Wauww gefeliciteerd, hoe voel je je erbij?😍

4 jaar geleden

Reactie op TP2021

Thanks voor je lieve en fijne reactie!! Wat je zegt, go with the flow. Hoe ...
Ik meen het oprecht. Maar met heel veel plezier gedaan! Als je toch zoiets hebt van heeeeelp! Mag je me altijd mailen. Maar dat komt helemaal goed.