19 Reacties

3 jaar geleden

Al op marktplaats gekeken?

3 jaar geleden

Heb je ze al benaderd? Misschien kan het met spoed voor die datum geleverd worden?

3 jaar geleden

Kijk op Vinted, ik heb er ook eentje die ik nog wil verkopen maar dat mag niet via dit forum 😑

3 jaar geleden

https://www.dottig.com/c-3634191/meisjes-verjaardag-outfit/

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Heb je ze al benaderd? Misschien kan het met spoed voor die datum geleverd ...
Neen dat heb ik nog niet gedaan. Ik denk niet dat ik ze in het weekend kan contacteren spijtig genoeg..

3 jaar geleden

Heeft de fotograaf geen kleertjes? Bij ons heeft ze een heel assortiment 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Heb je ze al benaderd? Misschien kan het met spoed voor die datum geleverd ...
Ik heb het toch eens geprobeerd en ze hebben het vandaag nog verstuurd (van bebetos). Het zal wel nipt zijn vrees ik, maar ik heb het dan toch geprobeerd. Dankje voor de tip 😉

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Kijk op Vinted, ik heb er ook eentje die ik nog wil verkopen maar dat mag n ...
Ik ga eens kijken op Vinted, bedankt voor de tip. Ik zoek echt iets met kant.

3 jaar geleden

Onze cake smash is verplaats vanwege Corona

3 jaar geleden

Ik heb een rompertje laten bedrukken bij simply collors en heb nog een rokje met tule dus gelukkig compleet

3 jaar geleden

Iemand hier die zelf de cake smash gedaan heeft? Dus zonder fotograaf en nog tips heeft?

3 jaar geleden

Iemand hier die zelf de cake smash gedaan heeft? Dus zonder fotograaf en no ...
Ik ga het zaterdag proberen, tips die ik kreeg waren: Zorg voor voldoende licht Zorg voor voldoende ruimte ook om de plek heen, zodat voorwerpen geen schaduwen in de foto veroorzaken Verwacht er niet te veel van laat het vooral op z'n beloop En verder gewoon heel veel plezier maken. Ik ben heel benieuwd wat er van terecht komt haha! Ik laat het weten 😊

3 jaar geleden

De winkels in Nederland zijn allemaal gesloten tot 19 januari I.v.m. Een lockdown. Ik zou ook de tip vinted proberen, of tweedehands. Succes en veel plezier!

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Ik heb het toch eens geprobeerd en ze hebben het vandaag nog verstuurd (van ...
Oké dat is mooi! Op goed geluk dat ie op tijd binnen is

3 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Ik ga het zaterdag proberen, tips die ik kreeg waren: Zorg voor voldoende l ...
Leuk! Ben heel benieuwd hoe het wordt

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Ik ga eens kijken op Vinted, bedankt voor de tip. Ik zoek echt iets met kan ...
Had je alles op tijd? Was het leuk?

3 jaar geleden

Leuk! Ben heel benieuwd hoe het wordt
Hoi hoi, Het was een onwijs succes. Belangrijkste is toch echt wel het licht, onze fotograaf had zelf een extra lamp geknutseld en het maakte echt een groot verschil. Verder gewoon heel veel plezier maken dat maakt echt de leukste foto's. Oja en een niet al te drukke achtergrond is ook wel het mooiste 😊

3 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Hoi hoi, Het was een onwijs succes. Belangrijkste is toch echt wel het lich ...
Thanks voor de tips. Heb je ook een foto hoe het geworden is? Ben heel benieuwd!

3 jaar geleden

Had je alles op tijd? Was het leuk?
Ik had het kanten rompertje tijdig in huis. En zelf een taart gemaakt. Heel blij en tevreden van het resultaat 😁