4 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook exact 7 weken zwanger en heb vandaag net als jij ook heel licht roze afscheiding. Had net daarvoor naar dokter geweest voor bloedonderzoek dus toen ik dit zag heb ik haar gebeld. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken. Wel in de gaten houden of het blijft aanhouden of als het erger wordt. In dat geval zei ze dat ik best contact opnam met de gynaecologe. Maar eerlijk; echt gerust ben ik niet. Is mijn eerste zwangerschap en de schrik dat er iets misloopt is toch constant aanwezig... maar als dokter zegt dat ik me geen zorgen moet maken, dan zal dat wel voor een reden zijn... Je kan toch de situatie niet beïnvloeden... Succes nog verder! En probeer er vooral van te genieten (dat zei men dokter nog toen ik vertrok)

5 jaar geleden

Reactie op LiSaMin

Ik ben vandaag ook exact 7 weken zwanger en heb vandaag net als jij ook hee ...
Oh toevallig zeg! Ik moet het nu ook in de gaten houden maar naar mijn idee word het ook niet minder.. Ben er ook totaal niet gerust op omdat het ook de 1e zwangerschap is. Hopelijk stopt het vanavond of morge! En hopen op een goede echo aanstaande dinsdag!

5 jaar geleden

Ja, maar op zich lees ik wel overal dat het niet abnormaal is en 1 vrouw op 5 heeft er soms last van... en vooral als het niet intens rood wordt ofzo. Hopelijk kan je dinsdag inderdaad gerustgesteld worden. Ik de dinsdag erop een nieuwe echo. Spannend!

5 jaar geleden

Reactie op LiSaMin

Ja, maar op zich lees ik wel overal dat het niet abnormaal is en 1 vrouw op ...
Ja dat had ik ook al zitten lezen maar toch niet gerustgesteld haha. Want het kan ook zo zijn dat het doorzet en je gewoon ongesteld word las ik ergens?? Zit niks anders op dan afwachten helaas.