6 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook een tijd lang gebeurd. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, alleen dat ze wel echt in haar eigen bed moet beginnen, en pas bij ons in bed mag als wij er ook in liggen. Na een paar maand is het vanzelf weer over gegaan 😬

4 maanden geleden

Reactie op Pinkeltwinkel

Hier ook een tijd lang gebeurd. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, a ...
Ja toen ze pas bij mij kwam als ik boven was vond ik het ook minder erg. Nu begint het al zo vroeg dat ik nog geen filmpje kan kijken savonds, of bezoek over de vloer kan krijgen😅

4 maanden geleden

Reactie op Dorrisv

Ja toen ze pas bij mij kwam als ik boven was vond ik het ook minder erg. Nu ...
Oh dat is wel lastig zeg! Ik laat het zo vroeg alleen toe als ze ziek is. Ik las dat je kindje een beetje achterstand heeft, zou ze het wel begrijpen als je die grens zou trekken van “alleen als mama ook al in bed ligt”? Dan moet je dat zelf wel willen natuurlijk. Misschien heeft ze nachtmerries? Wij hebben hiervoor een knuffel met lampjes, waarmee ze kan zwaaien zodat het “eng” weg gaat 😬 werkt als een tierelier haha

4 maanden geleden

Reactie op Pinkeltwinkel

Oh dat is wel lastig zeg! Ik laat het zo vroeg alleen toe als ze ziek is. I ...
Ik heb naar mijn idee echt alles al geprobeerd haha. Ik heb een beetje het idee dat het verlatings angst is. Bij oma komt ze bijvoorbeeld nooit uit bed omdat ze dan weet dat ik er niet ben. Het lastige vind ik vooral dat ik het niet snap, omdat ze dus altijd zo goed geslapen heeft . Maar Op hoop van zegen dat het een wel bekende "fase" is😅

4 maanden geleden

Reactie op Dorrisv

Ik heb naar mijn idee echt alles al geprobeerd haha. Ik heb een beetje het ...
Mijn dochter sliep ook altijd, al van jongs af aan, zonder problemen gewoon goed. En toen ineens niet meer 😅 het heeft hier wel een half jaar ofzo geduurd maar halverwege kreeg ze er ook een broertje bij dus dat heeft vast meegespeeld. Ik hoop ook van harte voor je dat het een fase is!

4 maanden geleden

Reactie op Pinkeltwinkel

Mijn dochter sliep ook altijd, al van jongs af aan, zonder problemen gewoon ...
Ik hoop het ook! Het blijven onvoorspelbare wezens die kids😂. Fijn dat het bij jullie over is gegaan! Geeft me hoop haha