Als laatste hoop hier toch maar even advies inwinnen 馃槄.
Mijn dochter van 4 is altijd een goede slaper geweest. Al van baby af aan maakte ze lange nachten, werd nooit wakker, en bleef sochtends altijd in bed spelen totdat ik naar haar kamer kwam.
Tot een aantal weken / maanden (ik ben de tijd ondertussen kwijt).
Het begon met dat ze snachts uit bed kwam en bij mij wilde komen liggen. Nu de laatste weken begint ze al vanaf een uur of 8/9 savonds.
Ze komt uit bed, ze is wel echt wakker, maar wat trillerig (van schrik?), en wilt perse in mijn bed.
I know, de aanhouder wint word er gezegd. En geloof me, i tried. Maar als je tot 3u snachts iedere 10 minuten eruit moet dan geef je op...
Ik heb een nieuw bed voor haar gekocht die ze mooi vond, met tent. In de hoop dat ze dan wel door slaapt. Maar nee, ze ligt er vandaag voor het eerst in, het is momenteel 22.30 en ze is er al 4x uit gekomen 馃珷.
Weet iemand raad? Ik heb naar mijn idee alles al geprobeerd (nachtlampjes, geen lampjes, favoriete dekbed overtrek, nieuw bed, bed anders zetten noem het maar op).
Sidenote: mijn dochter heeft een zeldzame epilepsie vorm waardoor ze wat achterstand heeft. Dus ook qua praten, waardoor ze niet duidelijk kan vertellen wat er aan de hand is. Verder dan "mama's bed" komen we niet馃槄