25 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het trouwens al gemeld bij Hero. Zij hadden geen tips voor mij, wat ik nog niet geprobeerd heb.

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde probleem. We zijn daarom overgestapt op nutrisense van Hero. Is iets duurder, maar geen klontjes en hij doet het er net zo goed op.

4 jaar geleden

Ik draai het flesje voorzichtig rond en dan lost de poeder volledig op. Mijn baby krijgt het echter ontzettend zuur van deze voeding dus ben overgestapt op wat dikkere voeding want zij gaf heel veel terug en rook enorm zuur uit haar mondje en ze had er echt pijn van.....

4 jaar geleden

Hi, wij maken de voeding een uur van te voren altijd. Zetten het in de koelkast, zodat de lucht zich kan scheiden van de melk. We maken de fles als volgt klaar. We draaien de fles eerst in rondjes, net als bij een glas wijn, zodat de voeding vochtig is en dan schudden we 10 seconden heel erg hard.

4 jaar geleden

Reactie op Pluk01

Ik draai het flesje voorzichtig rond en dan lost de poeder volledig op. Mij ...
Hi, waarnaar toe ben je overgestapt? Wij hebben zelf een andere voeding, maar bij ons geeft ze ook best veel terug en ruikt het ook extreem zuur.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, waarnaar toe ben je overgestapt? Wij hebben zelf een andere voeding, ma ...
Ik gebruik nu kruidvat eigen merk a.r anti Reflux en dat werkt perfect....

4 jaar geleden

Warmer maken dan normaal.

4 jaar geleden

Hetzelfde probleem. Overgestapt op Hero Nutracense deze lost wel goed op

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Ik ga ze allemaal uitproberen. Ik wil eigenlijk niet overstappen, maar ja...als het moet dan moet het. Mijn zoontje spuugde in het begin ook heel veel terug en het was idd heel erg zuur en hij had daar ook heel veel pijn van. Maar ik moet zeggen sinds ze het receptuur hebben aangepast, is dat extreem afgenomen. Als hij 1x pw spuugt, dan is dat veel. Het is gewoon dat het heel slecht oplost. Ik had een vraag voor @Charlie...hoe bereid je het voor? Met koud water? Voordat je het inde koelkast doe? Want ik weet dat je het niet opnieuw op mag warmen.

4 jaar geleden

Reactie op Gaia2024

Ik had precies hetzelfde probleem. We zijn daarom overgestapt op nutrisense ...
@Gaia: ik heb ook overwogen over te stappen maar dan ook op een andere van Hero zelf, dus misschien is dit ook een oplossing als niks anders werkt. Het is idd iets van 4 a 5 euro duurder...

4 jaar geleden

Ik gebruik de hero comfort, deze lost ook moeilijk op. Wat ik doe is na elke schepje meteen roeren ipv alles erin en dan roeren. Dit werkt goed. Ik roer meestal met de achterkant van een vork. Wat je ook kan proberen is bv: stel je doet normaal 90 koud water en 30 warm, doe je eerst het warme water in flesje en na elke schepje meteen roeren en dan vul je het met 90 koud aan.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem maar met een andere soort melk. Op aanraden van het ziekenhuis maken wij 4 flesjes tegelijk. Alle poeder in een kom en dan ijskoud water erbij doen en goed kloppen met een klopper.. De melk bewaren we erna in de koelkast op 4°... Voor 'op verplaatsing' hebben wij een klein mixertje aangekocht speciaal ontworpen voor flesjes te mixen.

4 jaar geleden

Ik gebruik de hero ook. Ik roer rustig met een vork en en draai...alsof je een wijnfijnproever bent... de melk in de fles. Dan verkom je luchtbellen ...en minder krampjes/ boertjes. Ik heb niet echt dat het niet goed oplost. Hopelijk heb je er iets aan. X

4 jaar geleden

Reactie op Sama

Ik gebruik de hero ook. Ik roer rustig met een vork en en draai...alsof je ...
Ow en ik verwarm het koude water op in de magnetron.

4 jaar geleden

Sinds ze het receptuur hebben aangepast vjnd ik het maar drama. Dochter geeft veel terug en enorm zuur. Ik kijk het tot zondag aan anders toch echt overstappen. Het hele receptuur is veranderd.. bah

4 jaar geleden

Reactie op Dhaymi

Bedankt voor de reacties. Ik ga ze allemaal uitproberen. Ik wil eigenlijk n ...
Hi, we bereiden het inderdaad voor met koud water. De fles mag zo'n 8 uur van te voren gemaakt worden met koud water, zolang je het maar achterin de koelkast zet. Wij ontdekte dit toen we een keer de voeding te vroeg hadden gemaakt (en nog niet opgewarmt was), hadden we het in de koelkast gezet.

4 jaar geleden

Wij hebben difraxfles en sinds gebruiken wij een maatbeker. Daar mensen wij de melk in en dat schenken wij over naar de fles. Geen klontjes hier.

4 jaar geleden

Reactie op szns

Ik gebruik de hero comfort, deze lost ook moeilijk op. Wat ik doe is na elk ...
Wij hebben hetzelfde probleem als TO (met hero comfort 1), maar zochten de oplossing tot nu toe in spenen (met wisselend resultaat). Vandaag dit geprobeerd en bij de eerste fles direct al resultaat. Misschien een lucky shot, maar blij met deze tip! Dank SZNS en TO voor het aanmaken van het topic!

4 jaar geleden

Reactie op Perlmann

Wij hebben hetzelfde probleem als TO (met hero comfort 1), maar zochten de ...
Geen dank hoor! Ben blij dat het gelukt is.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal voor alle tips. Ik ga ze zeker uit proberen en kijken wat werkt. Ondanks dat het zo slecht oplost ben ik wel tevreden over de nieuwe receptuur. Hij spuugt echt niet zoveel meer als bij de eerdere. Toen spuugde hij echt zeker 2 keer na de voeding en meestal ook nog een uur later nog een keer. Succes met alles wat jullie tegen aanlopen. Het valt soms echt niet mee en het is dan echt zoeken. Als ze maar konden praten..zou het veel makkelijker zijn🤣🤣