25 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Sinds ze het receptuur hebben aangepast vjnd ik het maar drama. Dochter gee ...
In verband met afbouwen bv geef ik dochterlief elke dag een fles kv Hero standaard 1 en soms twee flesjes en straks dus drie. Tot mijn verbazing!!! Ze spuugt de laatste dagen zo veel, zou het hier dus mee te maken kunnen hebben? Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost? Ben je overgestapt? Ben even benieuwd..

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

In verband met afbouwen bv geef ik dochterlief elke dag een fles kv Hero st ...
Wij zijn overgestapt op nutrilon. Onze dochter bleef maar spugen en huilen. Ze sliep al enige tijd door en nu was ze een heel ander kindje. Sinds we nutrilon gebruiken is ze weer helemaal zichzelf en drinkt ze goed. Spuugt niet meer...

4 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Wij zijn overgestapt op nutrilon. Onze dochter bleef maar spugen en huilen. ...
Ohh wat fijn!! Welke van Nutrilon precies? Ik heb mijn kleine vandaag de hele dag moedermelk gegeven en dit ging weer super goed, zonder te spugen!!

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohh wat fijn!! Welke van Nutrilon precies? Ik heb mijn kleine vandaag de he ...
Gewoon dw standaard 1

4 jaar geleden

Ik gebruik geen hero maar als ik de voeding met koud water meng los het ook niet op. Heb geen magnetron dus doe het met de waterkoker. Die kan water verwarmen tot 60 graden en dan wat koud water erbij. Ik gok had het zo'n 45 graden is. Ik heb van de kraamhulp geleerd dat je de voeding nooit mag schudden ivm lucht. Ik roer het kort en zachtjes door met een vork en draai wat rondjes voor de aangeplakte poeder. Oh en trpuwens ik gebruik altijd een voedingstorentje, draagt niet bij aan het oplossen maar os bij een difraxfles een stuk makkelijker. Nadat ik de fles heb gemaakt verschoon ik mijn dichter eerst en dan geef k haar te eten dan is de fles meteen ook genoeg afgekoeld. Heel verhaal🤦‍♀️ hoop dat je er iets aan hebt