86 Reacties

5 jaar geleden

Die is gaaf ,mag ik vragen waar het lijstje vandaan komt
Het lijstje hadden we al, ergens tweedehands op de kop getikt

5 jaar geleden

3 augustus gaan we op vakantie met een deel van onze familie, voor mijn schoonouders hebben we dan een overlevingskoffertje voor opa en oma met wat babyspulletjes zoals een speentje, doekjes, luiers, zalfjes en een echo foto erin geplakt en voor de rest is het goed oplettrn, want we hebben een leuke shirt voor ons zoontje met de tekst ik word grote broer loading feb 2020. Benieuwd hoe lang het duurt voordat het kwartje valt op vakantie 😊

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

Bij ons is het deze geworden...
Wauw wat een duidelijke echo foto. Hoeveel weken is dit?

5 jaar geleden

Reactie op Suus18

Wauw wat een duidelijke echo foto. Hoeveel weken is dit?
Dit is de 12 weken echo!

5 jaar geleden

Wij hebben van de week iedereen een kraskaart gegeven die dichtbij ons staan met daarop "he psst.. we willen je iets vertellen" en dan onder het kras gedeelte staat "wij krijgen een baby" Van de week hebben we deze foto op Facebook gedropt !

5 jaar geleden

Wij zijn dinsdag terug gekomen van 3 weken zuid-Afrika. Hebben de mooiste foto’s uitgezocht en meteen uitgeprint bij de kruidvat. Hadden woensdag de termijn echo, wat heel goed uit kwam😂. De foto’s in een album geplakt, en op de laatste pagina geschreven our next adventure will be —> en dan draaien ze de bladzijde om zien ze de fotos van de echo.

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

Dit is de 12 weken echo!
Is dit een 3d ? Super duidelijk alles , super mooi

5 jaar geleden

Onze aankondiging!

5 jaar geleden

Deze is van ons 🥰

5 jaar geleden

Ik ga het niet bekend maken op social media (als ik mensen niet zie zijn ze niet belangrijk genoeg om het te delen) maar heb deze foto wel gemaakt, gewoon zomaar voor mezelf. Maar het zou een leuke optie zijn voor social media oid.

5 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt voor social media.. Wil ik echter pas delen als ik de nipt uitslag heb.

5 jaar geleden

Wij hebben het gister aan vrienden verteld tijdens mijn verjaardag met een letterbord op de wc met de mededeling en uitgerekende datum. Duurde wel even voordat de eerste erachter kwam maar daarna was het echt leuk en stond iedereen in de wc! Precies zoals we het hadden bedacht!

5 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Ik ga het niet bekend maken op social media (als ik mensen niet zie zijn ze ...
Heel mooi :)

5 jaar geleden

Ik heb mn oma van het weekend aan het huilen gekregen/ in shock.... 😅😬 Ze werd 84 en toen ze het las keek ze mij verbaasd aan en heeft vervolgens 2 minuten in dezelfde stand stil gestaan: kaart in de ene hand en de andere voor haar mond met tranen: dat ik dit nog mag meemaken mn tweede achterkleinkind ( de eerste is van mn broer) twee uur later toen ik naar huis ging was ze nog wappie t lieve mens

5 jaar geleden

Wij hebben het met de rondleiding (van de na de verbouwing het resultaat) bekend gemaakt. Dat de logeerkamer eruit gaat en er een babykamer komt. Je had ze moeten zien, totaal verbijsterd en daarna tranen. Was mooi.

5 jaar geleden

Zo gaan wij het deze week op Facebook bekend maken 😊

5 jaar geleden

Wij hebben dit zo bekend gemaakt vorige week 😁

5 jaar geleden

Vrijdag op t werk verteld tegen mijn baas. Had een functioneringsgesprek en kreeg mijn vast contract. "Heb je verder nog iets toe te voegen? Uuuhhh ja ben nu 12 weken zwanger 😅😂. Ooooh gefeliciteerd!" Vond t kei leuk zolang ik niet ineens alles ging weigeren en overdreven ging doen. ( Wat blijkbaar bij iemand anders op t werk wel t geval is)

5 jaar geleden

Ik ben bijna 16 weken en mijn directe familie weet het allemaal. Ik heb nog niets op fb ofzo gezet. Ik durf niet goed , ben nog steeds bang dat het mis kan gaan en dan moet ik dat ook aan de wereld bekendmaken! Ik vraag me af wanneer dat onzeker gevoel zal verdwijnen!

5 jaar geleden

Reactie op Dowe

Ik ben bijna 16 weken en mijn directe familie weet het allemaal. Ik heb nog ...
Dit heb ik ook heel erg. Je ziet we al een buik dus ga 't wel zsm met m'n manager bespreken.