40 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben laatst een stokke flexi bad xl gehaald met zon stoeltje erin , ideaal !

3 jaar geleden

Wij hebben een OK Baby Opla badje, vind hem zelf heel erg fijn. Zetten hem in de douche en onze kleine vind het geweldig!

3 jaar geleden

Wij hebben een stokke flexi bath xl en een Ok Baby Opla badje .. De Ok Baby word hier het meeste gebuikt.. mijn zoontje vind het toch leuker om daar in te gaan 🙂

3 jaar geleden

Ik laat haar nu zitten in het babybadje ipv liggen. Dan past het weet prima. Met een gietertje lekker de rug warm houden en ze kan fijn zittend in bad plonsen 😁 Overigens zit mijn oudste van 4 nog steeds in het babybadje, hij vindt het te leuk en de gieter heeft plaats gemaakt voor de douchekop. Helaas geen ruimte in de badkamer voor een groter bad, maar zo gaat het ook prima

3 jaar geleden

Deze gebruik ik voor nu de 3e al lekker snel klaar en in het grote bad ook lekker veilig. Ook wel andere gehad maar daar zitten de zuignappen niet zo stevig van vast als bij deze😄

3 jaar geleden

En qua bad zou je een bibabad kunnen doen dat deed ik in ons vorige huis met hele kleine badkamer😄

3 jaar geleden

Ik heb deze!! Ideaal!!!! Helaas nu duurder! Opblaasbaar en een stevige opblaasbaar rand, als ze eroverheen leunt dan zakt het niet in. Bodem is ook lekker zacht en stevig! Precies de maat van een douchebak! En je kan zelf bepalen hoe diep je het maakt. https://www.bol.com/nl/p/bestway-babyzwembad-met-opblaasbare-bodem-86-x-86-x-25-cm/9200000026196307/?s2a=

3 jaar geleden

In de zomer ook handig voor buiten

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze al sinds 6 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Noellaa

Wij hebben laatst een stokke flexi bad xl gehaald met zon stoeltje erin , i ...
Is dat badje veel groter dan een babybadje?

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

En qua bad zou je een bibabad kunnen doen dat deed ik in ons vorige huis me ...
Is een biba bad fijn? Want ik hoor daar hele wisselende reacties over.

3 jaar geleden

Zwembadje onder de douche gezet😊

3 jaar geleden

Wij hebben sinds kort het Stokke Flexi Bath XL in gebruik. Het is niet heel groot, maar past perfect onder de douche en m’n dochtertje kan er lekker in zitten. Je hebt toch maar een laagje water nodig, dus het hoeft niet heel groot te zijns. Kan het ook lekker opruimen in onze kleine badkamer.

3 jaar geleden

Wij gebruiken het babybadje en zetten die gewoon op de grond met een antislipmatje erin

3 jaar geleden

Is dat badje veel groter dan een babybadje?
Ja is langer , bredee

3 jaar geleden

We hebben een regendouche zonder sproeier apart en een bad met sproeier. Normaal was ik haar in het groot bad in haar badzitje met de sproeier. Maar sinds kort lekt de afvoer van het bad en zet ik mijn dochter in de douchecabine in haar badzitje. Ik gebruik dan een emmer met water en een maatbeker, aangezien ik anders ook mee moet douchen onder de regendouche. Lukt goed zo voorlopig...

3 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

We hebben een regendouche zonder sproeier apart en een bad met sproeier. No ...
Dit is het badzitje.

3 jaar geleden

Is een biba bad fijn? Want ik hoor daar hele wisselende reacties over.
Zou maar eerst de recensies lezen op bol com. Niet heel positief. Tis van stof, en om te legen niet handig.

3 jaar geleden

Ik heb 't babybadje van Ikea, die is best groot maar past wel in onze douchecabine. M'n zoontje van bijna 4 zit er ook nog graag in als wij gaan douchen.

3 jaar geleden

Is een biba bad fijn? Want ik hoor daar hele wisselende reacties over.
Wij zijn heel blij met BiBa bad, je moet hem alleen goed nadrogen en 1 x per maand wassen. Wij kunnen deze rechtstreeks op de douche afvoer doen waardoor wij hem makkelijk leeg kunnen laten lopen. Nog steeds een van de beste aankopen voor onze kleine meid!