35 Reacties

4 jaar geleden

Zijn jullie allemaal recent nog bij het consultatiebureau geweest? Mijn laatste keer was met 5 maanden (dochtertje kreeg toen prikjes) en de volgende keer is pas met 8 maanden. Heb het idee dat er bij jullie nog een contactmoment tussen zit.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Zijn jullie allemaal recent nog bij het consultatiebureau geweest? Mijn laa ...
Helaas heb ik maandelijks moeten gaan. Laatste keer was dus 2 weken terug met 7 maand.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Zijn jullie allemaal recent nog bij het consultatiebureau geweest? Mijn laa ...
De laatste keer was bij mij ook met 5 maanden en de volgende is pas met 11 maanden. Ik maak nu tussendoor elke maand een afspraak voor het meten en wegen. ☺️

4 jaar geleden

Hier zoontje geboren op 16 maart en bij wegen en meten toen hij 5,5 maand was 71cm en 8,6kg. Is blijkbaar ook groot. Zit nu op p97. Bij geboorte 3,5kg en 51cm.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Zijn jullie allemaal recent nog bij het consultatiebureau geweest? Mijn laa ...
Bij mij idem, nu pas weer met 11.mnd. 8 maanden is ook niet verplicht

4 jaar geleden

Ons zoontje is nu 32 weken. Is met 37+5 geboren en woog toen 3014 gram. Met 5.5 maand woog hij 7 kg precies en 68 cm. Nu moeten we in okt pas weer, maar hij is enorm gegroeid. Maat 68/74 heeft hij.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Zijn jullie allemaal recent nog bij het consultatiebureau geweest? Mijn laa ...
Laatste keer met 5 maanden geweest voor de prikjes idd en met 6 maanden een bel moment gehad en nu met 9 maanden pas weer komen volgens mij.

4 jaar geleden

Hier 7.5 maand oud, weet zo niet hoeveel weken😂, hij is van 1 februari. Is 74cm en woog vorige week dinsdag 8969 gram.

4 jaar geleden

Onze zoon is geboren op 5 februari. Gewicht bij geboorte 3275 gram en lengte 51cm. Nu is hij 9 kilo en 72cm 😊

4 jaar geleden

Geboren op 26-01-2020 3 weken te vroeg en ze woog toen 2780gr en was 45cm nu is mevrouwtje bijna 8 maand en 7845gr en 67cm lang🥰

4 jaar geleden

Onze zoon is op 8 februari geboren met 50.5 cm en 3,590 kg. Toevallig dinsdag nog op controle geweest met hem. Hij woog toen 7,980 kg en is 72cm.

4 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Geboren op 26-01-2020 3 weken te vroeg en ze woog toen 2780gr en was 45cm n ...
Mijn zoontje is ook geboren op 26-01-2020 En 3 weken te vroeg geboren 😀. Hij woog bij de geboorte 3140 gram en was 49 cm. Weegt nu bij bijna 8 maanden 7,5 kg en is 67 cm. Ukkie dus. Het cb maakt zich er druk over maar hij is super vrolijk, huilt weinig en eet/drinkt poept en plast goed! Dus heb zelf geen zorgen maar houdt het wel in de gaten.

4 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Mijn zoontje is ook geboren op 26-01-2020 En 3 weken te vroeg geboren 😀. ...
Nou precies dat heb ik dus ook