15 Reacties

3 jaar geleden

Hoi ik kleed hem aan zoals ikzelf. Hij heeft een best dikke jas met vacht in de binnenkant. Ligt er ook een beetje aan waar we naartoe gaan. Als we met de auto zijn, dan een shirt met lange mouwen. Als we met openbaar vervoer gaan dan wel gewoon een trui. Doe hem ook weleens een maillot aan. Als het echt hard waait doe ik ook de regenkap op ook als het niet regent

3 jaar geleden

Wat een prachtige foto!! Ik doe onze dochter ook in de voetenzak, met winterjas aan. De wind kan toch heel fris zijn en ze zitten stil. Inderdaad niet te dikke trui eronder. Maar liever iets te warm dan te koud... Ik ga straks proberen voor het eerst te fietsen, dat is wel weer even wennen ook qua kou! Daar heb ik me met onze eerste wel eens in vergist met ijskoude beentjes als gevolg, 🙈

3 jaar geleden

ik wil winter kleren kopen voor mijn dochtertje. Maar echte dikke kleren kan ik nergens vinden. Alleen truitjes die vrij dun zijn. Hebben jullie ze wel kunnen vinden? Waar?

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

ik wil winter kleren kopen voor mijn dochtertje. Maar echte dikke kleren ka ...
Bij h&m zijn gevoerde broekjes te koop. Daar zijn ook wel wollen truitjes. Ik kreeg voor op de fiets op een koude dag ook de tip van een skipakje.

3 jaar geleden

Ik kleed hem gewoon zoals ik zelf, in de wagen een lekkere dikke jas en een dekentje. Inderdaad wat je schrijft als je nu al alles gebruikt wat er is, hoe moet het dan in de winter 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon heeft nu nog dunne broekjes aan, dus ik gebruik de trappelzak wel. Als het echt winter is dan ook dikkere broek. Met bovenkleding laat ik het ook afhangen van de wind. Hij heeft een dik vest en een winterjas. Bij een dag zoals gisteren doe ik hem de winterjas aan maar zoals vandaag is het dikke vest ook warm genoeg. Bij wind doe ik ook een muts op, al is het maar om de kans op oorontsteking te verkleinen. Binnen draagt hij een truitje met lange mouwen, maar nog geen dikke trui.

3 jaar geleden

Ik gebruik ook een goed warme voetenzak want haar broekjes zijn best nog dun. Dan een gevoerde regenjas, en een shirt met daaronder romper met lange mouwen. Als ik haar een wat warmere trui aan doe dan gebruik ik een romper met korte mouwen.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

ik wil winter kleren kopen voor mijn dochtertje. Maar echte dikke kleren ka ...
De joggingbroeken van de Hema zijn nu wat dikker. Maar echt dikke broeken heb ik ook nooit kunnen vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

ik wil winter kleren kopen voor mijn dochtertje. Maar echte dikke kleren ka ...
Primark heeft ook leuke dingen :) dit lekkere warme pakje met voetjes hebben we daar gehaald

3 jaar geleden

Ik heb echt een warmbloedige baby want hij zweet al bij een dikkere jas en voetenzak. Dus ik doe nu nog een tussen jasje, meestal een trui met mouwloze romper en een trainingsbroekje. En dan met de voetenzak, soms iets wat meer open (als het wat warmer is). Dus in de winter doe ik gewoon een dikkere jas en als het nodig is lange mouw rompers!

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

ik wil winter kleren kopen voor mijn dochtertje. Maar echte dikke kleren ka ...
Dikke truien en dikke broeken voor onze zoon gekocht bij h&m en Zara. Gewoon echt dikke winter truien en broekjes.

3 jaar geleden

Ik zou ook kijken naar je eigen kind, ik gebruik ook een voetenzak omdat ik haar nog dunne leggings en maillot aantrek. Romper zonder mouwen en gewoon een normaal truitje/jurkje. Daaroverheen doe ik dan een dun jasje. Ik heb 1 keer een wingerjas geprobeerd maar ze zweette gelijk toen ik haar eruit haalde🥺 Gewoon van alles uitproberen, zolang ze niet zwetend thuis komen☺️of ijskoud aanvoelen zal het wel goed zijn. Iedreen is verschillend ik loop bijv. Nog zonder jas haha!

3 jaar geleden

Reactie op Maaike93

Primark heeft ook leuke dingen :) dit lekkere warme pakje met voetjes hebb ...
Eet hij nou een cola ijsje?

3 jaar geleden

Reactie op SKRMG

Ik zou ook kijken naar je eigen kind, ik gebruik ook een voetenzak omdat ik ...
Eigenlijk is mijn kind heel makkelijk. Warm of koud, hij klaagt niet. Dus ik voel regelmatig aan hem en meestal is het gewoon ok! Dus misschien hoef ik me ook niet druk te maken haha!

3 jaar geleden

Voetenzak gebruik ik alleen sochtends vroeg als het echt koud is, romper tshirt en dan voor buiten een trui er overheen want mijn zoontje is best warmbloedig dus die wil niet meer aan, dan begint ie te mopperen haha