32 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat vorige maand ook gehad.. Alle symptomen waren er maar negatieve test en na vier dagen over tijd ongesteld. Vervolgens maand later niet meer ongesteld geworden en positieve test. Ik ben niet meer aan de pil, maar snap er ook niet zoveel van. Ik denk echter niet dat ik zwanger was bij Mn laatste menstruatie.

5 jaar geleden

Die kans heb je wel, ex van mijn broer was ook zwanger tijdens het slikken van de pil en werd gewoon ongesteld.. je hoort het vanzelf bij de vk hoe ver je bent! Lastig inschatten als je de pil slikte.

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb dat vorige maand ook gehad.. Alle symptomen waren er maar negatieve ...
mmh vk maar afwachten dan, hoor wel vaker dat er vrouwen gewoon ongesteld worden tijdens hun zwangerschap.. ik heb me in ieder geval alvast aangemeld, wacht nog op reactie.

5 jaar geleden

Ja inderdaad! Ik heb de 25ste eerste echo! Ben heel benieuwd..

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ja inderdaad! Ik heb de 25ste eerste echo! Ben heel benieuwd..
Succes!

5 jaar geleden

heb je niet gewoon een innestelings bloeding gehad. sommige denken dan ook dat ze ongesteld zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Manon29

heb je niet gewoon een innestelings bloeding gehad. sommige denken dan ook ...
Nee het was echt 4/5 dagen gewoon.

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb dat vorige maand ook gehad.. Alle symptomen waren er maar negatieve ...
Ik ook! Same story toevallig! Vorige maand na 37 dagen en allerlei symptomen dus ongesteld geworden en een negatieve test! Vandaag getest en positief!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!!

5 jaar geleden

Je bent dan niet ongesteld geweest , dat is je innesteling geweest heb ik ook 2 keer gehad ☺️

5 jaar geleden

Reactie op stippie35

Je bent dan niet ongesteld geweest , dat is je innesteling geweest heb ik o ...
Oh echt? De eerste keer dat ik zwanger was (vroegtijdige miskraam) had ik als innesteling echt maar een heel klein beetje bloed!

5 jaar geleden

Reactie op stippie35

Je bent dan niet ongesteld geweest , dat is je innesteling geweest heb ik o ...
Bij mij was het ook veel bloed.. Dat zou toch niet moeten met innesteling? Heb verder geen bloedingen gehad overigens..

5 jaar geleden

Ik ben toen 4-5 dagen “ ongesteld “ geweest .. wist bij beide niet dat ik zwanger was omdat ik dus dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden maar toch 2 keer positieve test..

5 jaar geleden

Reactie op stippie35

Ik ben toen 4-5 dagen “ ongesteld “ geweest .. wist bij beide niet dat ik z ...
Oh dat zal een bijzondere ervaring zijn geweest.. Nou ben benieuwd dan bij de echo!

5 jaar geleden

Ja was bijzonder ☺️ “ succes” bij de echo 😀 spannend hoor .. hier volgende week de echo ☺️😀🤞

5 jaar geleden

Reactie op stippie35

Ja was bijzonder ☺️ “ succes” bij de echo 😀 spannend hoor .. hier volgende ...
Oh leuk! Ik ook volgende week.. Jij ook veel plezier!

5 jaar geleden

Wat spannend he die eerste echo 😍 Hier 1 juli "pas" haha

5 jaar geleden

Hoi allemaal.. ik ben nu 5 weken zwanger door IVF. Wat mooi dat dit kan zeg in Nederland. Kan nog steeds niet geloven dat het is gelukt. 5 juli pas eerste echo! Super spannende tijden. Ben iig ontzettend moe en voel me een zombie😄

5 jaar geleden

Hoi hier net gebeld! 12 juli echo 😍 kan niet wachten❤️❤️

5 jaar geleden

Reactie op Jantien33

Hoi allemaal.. ik ben nu 5 weken zwanger door IVF. Wat mooi dat dit kan zeg ...
Gefeliciteerd!!🤩