23 Reacties

3 jaar geleden

Als ik er ben krijgt ze bv. En standaard in de nacht soms 2-3 x . Wat ze op papier zou moeten eten haat ze soms de helft maar van. Bij de oppas en als ik werk in het weekend krijgt ze nutrilon al vanaf het begin. Dat pikt ze gelukkig wel.

3 jaar geleden

Mijn dochter is sinds gister 10 maanden. En ook een fles en speen weigeraars. Hier drinkt ze minimaal 7 x per 24 uur, waarvan 1 x in de nacht. Daarnaast, eet ze nog een bordje pap met 50 ml borstvoeding, een halve boterham, 50-100 gram fruit en dan avond eten. Soms maak ik nog een pannenkoekje van moedermelk, of ze krijgt snack tomaat/ avocado ETC. Tussendoor drinkt ze of water of afgekolfde melk uit een bekertje.

3 jaar geleden

Hier nog elke twee, drie uur, soms een keer vier maar dat is echt een uitzondering. Ook snachts. Ben al blij dat hij niet meer elk uur hoeft snachts 😌 Hij eet eng minimaal hier. Brood en klein beetje een fruit vind hij wel lekker maar geeft vaak kramp. Groente en aardappelen hoeft hij echt niet. Dat maakt het afbouwen ook wel lastig. Maar ik heb de oudste tot 15 maanden gegeven, die begon toen echt veel te eten. Ik denk dat ik nu wel tot 1,5 of nog langer blijf geven.