7 Reacties

3 jaar geleden

Die van mij krijgt ook gewoon 200 melk met pap in de ochtend als ontbijt en daarna 10 uur fruit met water in een fles dan drinkt hij maar iets van 60ml op Om 12.30 1 boterham met korstjes ook met water dan 150ml. Om 15.00 iets tussendoor met iets water en om 17.30 samen met ons avondeten plus toetje. Heel soms komt hij rond 23.00 nog voor een fles maar dat is bijna nooit meer. Elke keer als ze tussen door komen water aan blijven bieden en als ze niet wil haar weer laten spelen😄

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt in de ochtend 200 ml, deels fles en deels pap. Dit is voorlopig zn ontbijt, gaat prima. Rest vd dag drinkt ie nog in totaal 150-200 ml melk in totaal, middag ongeveer 100 ml na zn brood en avond nog voor slapen gaan. Cb zegt dat er een fles af mag, maar zo lang hij de behoefte heeft laat ik het mooi zo 😊 hij eet verder alles op (fruit warme hap ect) dus zal t nog wel nodig hebben denk ik dan.

3 jaar geleden

Wij doen fles 90cc+ 3 schepjes fles en 90cc+3 voor de pap

3 jaar geleden

Doen jullie pap met melk of pap met water

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Doen jullie pap met melk of pap met water
Melk gemaakt van flesvoeding

3 jaar geleden

Is met watrr misschien een ander soort pap dan met water?

3 jaar geleden

Je kan dan toch omrekenen? 200ml melk is 4 lepels pap. 100ml melk doe je 2 lepels pap? Ik doe 180 (staat op verpakking) met 4 scheppen ipv 5 zoals op de verpakking staat.