8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou het geen probleem vinden om mijn zoontje van net 23 maanden bij mijn (schoon) ouders te laten logeren voor 4 nachten. Zeker omdat het om familie bezoek gaat.

2 jaar geleden

Ik zou het echt niet doen. 1 nachtje prima, maar hoe leuk het ook is. Thuis zijn ze vaak het meest zichzelf. En het lijkt mij ook best pittig 4 nachten voor grootouders. Maar dit vindt ik. Doe vooral wat goed voelt voor jou en je kleine.

2 jaar geleden

Ik zou dat niet doen. Ik vind 1 nachtje prima maar langer zeker niet. Maar als jij je er al niet goed bij voelt moet je het sowieso al niet doen ( is mijn mening). Doen wat jij denk wat juist is voor jou en je kindje, en niet wat een ander denkt natuurlijk 😉 mijn zussen vinden het ook altijd heel gezellig als de kleine blijft slapen, maar na 1 nachtje gaat ie gewoon weer lekker naar z'n eigen huis en bedje.

2 jaar geleden

Door omstandigheden heeft mijn dochter al een keer drie nachten bij mijn ouders gelogeerd. Voor haar was het volgens mij prima maar ik vond het wel zwaar om haar zo lang niet te zien.

2 jaar geleden

Wij hebben een week vakantie geboekt met zijn 2en. Onze zoon gaat dan naar zijn opa en oma. Ik denk dat wij als ouders hem meer gaan missen, dan andersom. Is het echt dat je denkt dat je dochter je gaat missen of is het andersom? Wees daarin eerlijk tegenover jezelf en je man. Misschien krijgt hij dan meer begrip.

2 jaar geleden

Ps.. als je man zo graag wilt en jij hebt er zoveel moeite mee,Dan kan hij toch ook alleen gaan?

2 jaar geleden

Het is niet stom, onzin of dat je je aanstelt als je linksom of rechtsom gaat. En wat een ander vindt. A zegt dit B zegt dat. Iedereen vanuit hun eigen gevoel! Doe waar jij je prettig bij voelt! Wat ik wel weer is dat je als ouder zijnde vaak drukker kan maken dan je eigen kind. Net als bij het kdv huilen bij gedag zeggen (tenminste in het begin) en vervolgens na 10 min zijn ze weer blij. Wat belangrijk is dat ze ook bij logeren bij iemand zijn dat je ze met een gerust hart achter kan laten. Liefde krijgen en vooral, rust, reinheid en regelmaat. Moet wel zeggen dat ik het ook lastig vind hoor om ze te laten logeren. Meer voor mijn eigen gevoel en opgelaten gevoel om oma te laten oppassen terwijl ze zelf een grote mond heeft dat als ze niet wil, dit ook zeker zal aangeven. Maar dan nog denk ik oh jeeh (februari aankomende) gaat ze ook voor 2 nachtjes weg en dan is het zeker een gemis. Ondanks mijn gevoel toch gedaan. En ik merk toch ook wel eenmaal zover dat ik ook merk dat ik er even ontspannen van wordt. Geen verplichtingen van zorgen en eruit gaan. Het leven laten lopen zoals het loopt. Maar mis haar momentjes dan zeker! Al met al, doe wat jouw hart zegt! En anders heb je altijd FaceTimen hahaha. En wat dat betreft mannen zijn hier “over het algemeen” wel wat makkelijker hierin om het los te laten.