590 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik was 11 Feb uitgerekend en ben 1 jan bevallen met 34+1
Alles goed met de kleine?

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Alles goed met de kleine?
Ja gelukkig wel. Ligt nog wel in het ZH maar nu alleen nog voor het drinken. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

4 jaar geleden

7 februari 2020 uitgerekend 15 dec bevallen met 32+2 . Na een maand in het zieke huis nu ons mannentje thuis en doet het heel goed💙

4 jaar geleden

Reactie op Qtdushi87

7 februari 2020 uitgerekend 15 dec bevallen met 32+2 . Na een maand in het ...
Oeh wat vroeg ! Weten ze ook waardoor hij zo vroeg is gekomen ? Maar super fijn dat nu alles goed gaat ! Lekker genieten samen met het gezinnetje 💓

4 jaar geleden

Nee spontane bevalling werd mij verteld. Dat was even goed schrikken zaten aantal weken in een rollercoaster maar hij deed het snel heel goed gelukkig.. Ze kunnen tegenwoordig heel veel gelukkig dankjewel genieten doen we nu enorm en zo trots op onze sterke jongen.

4 jaar geleden

Normaal uitgerekende 2 feb 2020 komt maar uiteindelijk vroeg 4 weken geboort 6 januari otched wereld komt keizersnee hij doet heeel goed super top nu lekker ons thuis❤️👶🏼1 week 5 dagen oud😃🥰

4 jaar geleden

Reactie op Qtdushi87

7 februari 2020 uitgerekend 15 dec bevallen met 32+2 . Na een maand in het ...
Gelukkig ging goed 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Nprins89

Spannend!! Hier idem + zwangerschapsvergiftiging wat op de loer ligt!
Oei, klinkt best eng😲 als het maar goed mag komen met jullie beiden❤

4 jaar geleden

Ik was uitgerekend 8.2.20 maar ben 1.11.19 bevallen met 740gram en 34cm. Wij liggen al 12 weekjes in het uza. Nu weegt hij 2285gram e 46cm. Na 4 operaties aan zijn hersentjes zijn we eindelijk de goede richting aan het gaan.

4 jaar geleden

Vandaag 35+4 Wordt 7 febr ingeleid (37 weken) ivm zwangerschapscholestase. Mocht de kleine al niet eerder komen want die kans zit er ook in!

4 jaar geleden

37+1 vandaag morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan horen we of ik volgende week ingeleid ga worden.

4 jaar geleden

8februari uitgerekend en word 6 februari ingeleid. Nu 38weken 3 dagen 🤰💙

4 jaar geleden

7 febr uitgerekend ben heel benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Ik was uitgerekend 8.2.20 maar ben 1.11.19 bevallen met 740gram en 34cm. Wi ...
Hoi shanna Wat fijn om te lezen dat hij de betere kant op gaat 🙌🏻💙 Toch nog 4 operaties gehad wat heftig allemaal, ik wens jullie heel veel gezondheid toe en dat jullie snel naar huis mogen en genieten samen Gr Bianca

4 jaar geleden

Reactie op Femkexx3

8februari uitgerekend en word 6 februari ingeleid. Nu 38weken 3 dagen 🤰💙
Ik ook 8 feb uitgerekend, maar gynaecoloog zei deze morgen na controle dat ik maandag reeds word ingeleid. Zou iets te maken hebben met galzouten die niet in orde zijn. Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op MandyDec

Ik ook 8 feb uitgerekend, maar gynaecoloog zei deze morgen na controle dat ...
Ja ik heb maandag ook controle en dan kan het zijn dat ze gaan strippen ze zijn niet zeker. Bij mij heeft het te maken omdat de kleine zijn longskes al aan het oefenen is en omdat ik met een probleem aan mijn hart niet overtijd mag gaan. Spannend is het zeker 🙂

4 jaar geleden

6 dagen geleden bevallen met 37 wk en 5 dagen. Zou afgelopen donderdag ingeleid worden en had al 3 cm ontsluiting. Gestript en bevalling is spontaan begonnen.Gezonde zoon gekregen .Zavio genaamd💙💙💙💙💙

4 jaar geleden

Afgelopen zondag week 37.0 bevallen van een gezonde en prachtige dochter. Uitgerekende datum was 15-2! 💓👶🏼

4 jaar geleden

Aftellen is begonnen dinsdag wordt ik ingeleid dus hopelijk kunnen we ons ventje dinsdag in onze armen houden❤❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Maaike93

Aftellen is begonnen dinsdag wordt ik ingeleid dus hopelijk kunnen we ons v ...
Spannend, ik word ook dinsdag ingeleid 😊 dan ben ik 39+5.. succes! X