590 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

En is er al wat? Bij mij gebeurd er vrij weinig mannetje zit nog lekker war ...
Nope, ook hier nog erg rustig..! Ik heb maandag afspraak met gynaecoloog voor inleiden omdat hij ook nog niet is ingedaald en ze me niet te lang zo door willen laten lopen. Ik hoop dat hij wel eerder komt dan inleiden, maar ik vrees dat de kleine man het allemaal wel prima vind in mijn buik馃ぃ馃槄 Hopelijk hebben we beide binnenkort de kleine in onze armen!馃グ ik ga voor ons duimen馃馃徏馃馃徏

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Nope, ook hier nog erg rustig..! Ik heb maandag afspraak met gynaecoloog vo ...
Ik moet dinsdag terug naar de vk en dan hoor ik ook wanneer ik word ingeleid, ze wilde me vandaag anders inleiden maar wil de natuur ook een kans geven. Misschien wel dit weekend wij beiden

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ik moet dinsdag terug naar de vk en dan hoor ik ook wanneer ik word ingelei ...
Dat wilden ze bij mij dus ook, en mijn ziekenhuis doet geen inleidingen v贸贸r 39 weken tenzij er een medische reden voor is... maar ze wilden bij idd ook nog even afwachten of ze toch nog uit zichzelf komt 1 dezer dagen....

4 jaar geleden

Reactie op debbie32

Ik moet dinsdag terug naar de vk en dan hoor ik ook wanneer ik word ingelei ...
Laten we het hopen馃馃徏馃崁馃崁

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dat wilden ze bij mij dus ook, en mijn ziekenhuis doet geen inleidingen v贸贸 ...
Nee voor 39 wk niet ben vandaag precies 40 wk en heb aangegeven niet tot 42 wk te willen blijven lopen ivm achteruitgang van de placenta. Dit vind me vk en ook het zkh een reeel plan

4 jaar geleden

11Feb uitgerekend, maar behoorlijk zwaar door al vroeg last te hebben van me bekken. Vandaag extra controle gehad, en als ze t weekend er nog niet is gaan ze maandag een ballon plaatsen. Erg spannend allemaal maar we wachten alles rustig af, t is tijd dat de kleine zich gaat laten zien

4 jaar geleden

2-02 uitgerekend.. dus nu bijna een weekje verder. De kleine meldt zich nog niet en is 's avonds erg actief! Verder heb ik nergens last van en wil graag de natuur haar gang laten gaan. Mocht er voor donderdag nog niets gebeuren dan word ik gestript en anders ingeleid馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Tessvangelderen

2-02 uitgerekend.. dus nu bijna een weekje verder. De kleine meldt zich nog ...
Ik was ook 2-2 uitgerekend. Morgen maar een voetreflexmassage proberen om de wee毛n op te wekken 馃槄 Anders maandag poging 2 om te strippen

4 jaar geleden

vandaag uitgerekend... alles nog rusyig binnen

4 jaar geleden

De 16e uitgerekend maar ziet ernaar uit dat wij vandaag of morgen ons meisje al in onze armen mogen sluiten馃

4 jaar geleden

Was uitgerekend 27-2 maar zoals mijn eerst enkele weekjes te vroeg bevallen op 2-2-2020 van een prachtlge zoon

4 jaar geleden

Reactie op Biancadebruyne

Was uitgerekend 27-2 maar zoals mijn eerst enkele weekjes te vroeg bevallen ...
Gefeliciteerd 馃槝

4 jaar geleden

Ik was ook uitgerekend 27-02-2020 en vister ingeleid en bevallen van ons Zoontje Xam. 馃挋

4 jaar geleden

22-2 van ons eerste kindje 馃懀馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Ik was ook uitgerekend 27-02-2020 en vister ingeleid en bevallen van ons Zo ...
Gefeliciteerd 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Ik was ook uitgerekend 27-02-2020 en vister ingeleid en bevallen van ons Zo ...
Gefeliciteerd!!馃挋

4 jaar geleden

Ik was uitgerekend op 8.2.2020 maar ben op 1.11.2019 kwam mijn ventje 25 weekjes tevroeg. Vandaag na 100 dagen op de neonatologie zijn wij eindelijk thuis. Op onze uitgerekende datum.

4 jaar geleden

14-02 uitgerekend vanmorgen kwart voor 8 bevallen van onze dochter nola

4 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Ik was uitgerekend op 8.2.2020 maar ben op 1.11.2019 kwam mijn ventje 25 we ...
Wow wat super fijn dat jullie nu lekker thuis kunnen zijn met elkaar! Geniet ervan

4 jaar geleden

21-02-2020 uitgerekend, uiterlijk 20-02-2020 wordt ze gehaald 馃槉 nu 38 weken, begint spannend te worden