590 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Ik was ook uitgerekend 27-02-2020 en vister ingeleid en bevallen van ons Zo ...
Gefeliciteerd! Hier ook 27e uitgerekend maar mag van mij ook wel eerder komen. Mag ik vragen waarom je bent ingeleid ?

4 jaar geleden

Reactie op Hannekevisser

14-02 uitgerekend vanmorgen kwart voor 8 bevallen van onze dochter nola
Gefeliciteerd🥰

4 jaar geleden

3-2 uitgerekend en 29-1 bevallen van onze prachtige dochter Fiene 🥰

4 jaar geleden

Uitgerekend 12-02-2020 .. bevallen 08-02-2020 van een prachtige meid Ki’Nyah Livea 🌸💖

4 jaar geleden

2-2-20, uitgerekend, 24 januari bevallen van onze prachtige dochter Chloë 🥰

4 jaar geleden

Was uitgerekend 10-02-2020. Ben 30-01-2020 bevallen van onze zoon.

4 jaar geleden

Uitgerekend 01.02.2020 bevallen op 02.02.2020 van onze dochter Saoirse Guinevere Robin

4 jaar geleden

11-02 uitgerekend morgen dus .. van onze 2e maar nog rustig binnen 😏 morgen naar de vk voor controlle ik HOOP zo dat ik iedergeval 1 cm ontsluiting heb

4 jaar geleden

22-02 uitgerekend en vanmiddag is dmv een geplande keizersnede onze zoon Jack geboren. Hij weegt 3640 gram en doet het heel goed. De keizersnede ging prima en viel erg mee, maar heb nu wel onwijs veel pijn aan de wond. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik 2x heb moeten overgeven. Zo gelukkig met deze kleine mooie man!

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

22-02 uitgerekend en vanmiddag is dmv een geplande keizersnede onze zoon Ja ...
Gefeliciteerd!!💙

4 jaar geleden

26-02-2020 uitgerekend .. morgen precies 38 weekjes! Ik voelde wel wat rommelen afgelopen dagen, en toen dacht ik Elke keer OKÉ HIJ KOMT! Maar vandaag voel ik me weer dood normaal. Ik ben het wachten nu wel zat, vandaag een hele annanas gegeten 🤣 De verloskundige zei maandag dat ze pas met 41 actie ondernemen als hij tot die tijd nog binnen zit. Zijn jullie het wachten ook zo zat 😓 gr

4 jaar geleden

Reactie op kalaicita

26-02-2020 uitgerekend .. morgen precies 38 weekjes! Ik voelde wel wat romm ...
Zo herkenbaar, ik ben 1 dag eerder uitgerekend, de 25e maar van mij mag ze komen hoor haha! Ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sjane88

Zo herkenbaar, ik ben 1 dag eerder uitgerekend, de 25e maar van mij mag ze ...
Voel je ook gerommel afgelopen dagen? Of helemaal niks nog?

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

22-02 uitgerekend en vanmiddag is dmv een geplande keizersnede onze zoon Ja ...
Gefeliciteerd 💙

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op kalaicita

26-02-2020 uitgerekend .. morgen precies 38 weekjes! Ik voelde wel wat romm ...
Hier ook redelijk zat ☹️ morgen 39 weken. Bij iedere kramp hoop ik dat het gaat beginnen, maar dan is het na een paar uur onregelmatig krampen hebben weer rustig, al een aantal dagen zo. Geen idee ook wat “normaal” is om te voelen als voortekenen, het is mijn eerste kindje. Hoe voelt het rommelen voor jou? Als hij er volgende week donderdag op zijn uitgerekende datum nog niet is, word ik gestript. Heul spannend 🙂!

4 jaar geleden

Reactie op chrisjebr

Hier ook redelijk zat ☹️ morgen 39 weken. Bij iedere kramp hoop ik dat het ...
Heel herkenbaar allemaal. Vanaf 37 weken veel harde buiken en soort van menstruatie krampen. Vrijdag ben k uitgerekend... niet teveel hoop houden dat t doorzet heb k inmiddels wel geleerd...

4 jaar geleden

Hier nu 38,3 weken en het rommelt behoorlijk alsof het niet wil door zetten😔ben er ondertussen wel klaar voor hopelijk meld ze zich snel.

4 jaar geleden

Reactie op kalaicita

Voel je ook gerommel afgelopen dagen? Of helemaal niks nog?
Nee helemaal niks haha, komt vanzelf wacht het rustig af. Hier ook geen actie voor de 41 weken. Ga der vanuit dat ze zich vanzelf aandiend. Ik heb zelf het gevoel 4 dagen eerder of 4 dagen later. Waarom, geen idee 😅. Hoe voel je je verder?

4 jaar geleden

Reactie op Sjane88

Nee helemaal niks haha, komt vanzelf wacht het rustig af. Hier ook geen act ...
Vandaag helemaal prima, afgelopen dagen menstruatiekrampjes, harde buiken achter elkaar .. gister zelfs misselijk geweest terwijl dat in mijn hele zwangerschap niet voor kwam. Maar nog helemaal niks 😅 haha.. nog eventjes 🥳

4 jaar geleden

22/02 uitgerekend geregeld harde buiken en denken het gaat nu beginnen maar dan niets zal nog veel te goed zitten bij mij 💙