590 Reacties

4 jaar geleden

Hier uitgerekend voor 28-02, maar ingeleid met 37 weken en ook bevallen op 07-02-2020 Na een zware zwangerschap, heftige bevalling met een echte stortbevalling... half op de wc/grond bevallen.. Heeft onze kleine meid ook een hele lastige start gehad! Vandaag voor het eerst (buiten haar infuus) van alle bedrading en zuurstof af en niet meer in de couveuse. We hopen vrijdag naar huis te mogen. Ze mag nu nog even zonnebanken voor der gele kleurtje hihi. Maar doet het verder nu gelukkig goed

4 jaar geleden

27-02 was ik uitgerekend uiteindelijk bevallen met 36+4. Ivm zwangerschapsvergiftging. 馃槬spoedkeizersnee gehad. Gelukkig is alles goed met me kleine馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Sunflower

Hier uitgerekend voor 28-02, maar ingeleid met 37 weken en ook bevallen op ...
waarom werd het zo vroeg ingeleid dan als ik vragen mag? Was er iets mis bij jou, aangezien je dochtertje ernog niet klaar voor was?

4 jaar geleden

Reactie op bam4

waarom werd het zo vroeg ingeleid dan als ik vragen mag? Was er iets mis bi ...
Ik had zwangerschaps cholestase. En ook cmv doorgemaakt. Maar voor de cholestase leiden ze hier in met 37 weken

4 jaar geleden

Reactie op Sunflower

Hier uitgerekend voor 28-02, maar ingeleid met 37 weken en ook bevallen op ...
Gefeliciteerd!!馃挒

4 jaar geleden

11-02 uitgerekend maar tot nu toe helemaal nog niks 馃槶馃様

4 jaar geleden

17-02 uitgerekend sinds 34/35 weken enorme harde buiken / voorweeen maar de kleine spruit zit nog prima haha gisteren gestript vrijdag weer hopen dat hij snel komt hihi

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

11-02 uitgerekend maar tot nu toe helemaal nog niks 馃槶馃様
ik was uigerekend 8-2... ook nog niks...

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

11-02 uitgerekend maar tot nu toe helemaal nog niks 馃槶馃様
Ik 10-2 en ook hier is nog helemaal niks gaande 馃槥

4 jaar geleden

Vandaag uitgerekend, ondertussen 2x gestript. Sinds gister wat menstruatie krampen in me rug en buik maar tot daar aan toe. Zet helaas niet door馃槬. We wachten maar weer....