163 Reacties

5 jaar geleden

12 weken en precies zelfde startgewicht... vk zei dat je vanaf week 20 wel echt moet aan gaan komen met halve kilo per week.

5 jaar geleden

Ben nu 13 weken en 1 kg aangekomen. Maar 2e trimester schijnt je gewichtstoename flink te veranderen.. we gaan het meemaken!

5 jaar geleden

Met 12 weken 2,5 kilo minder. Hopelijk gaat er nu toch langzaam wat bij komen...

5 jaar geleden

Ik let er eigenlijk niet echt op maar aangezien ik na het werk vermoeid languit op de bank lig zal er vast wel iets bijkomen 馃槄

5 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken, en weeg 4 kg minder dan voor de zwangerschap. Ik val nu sinds een week of 2 in ieder geval niet meer verder af.

5 jaar geleden

Ik probeer juist niet teveel te wegen... 馃槵

5 jaar geleden

Nu 15+2 en ben 0,6 kilo aangekomen vanaf 't begin. Ik denk zelf dat ik wat vet af gevallen ben maar in vocht beetje aangekomen.

5 jaar geleden

Ik ben 13,3 en 2,5 kilo aangekomen! Niet zo gek ook, want eet me de hele dag suf haha!

5 jaar geleden

Ik ben 13,4 weken en -2 kg. Ik eet echt heel veel ( snoep ook veel) dus ik ben benieuwd wanneer het keerpunt gaat komen

5 jaar geleden

Ik ben morgem 15 weken. Was bijna 3 kilo afhevallen in jet begin en nu weer terug op start gewicht. Dus in theorie 3 kilo aangekomen maar vergeleken start gewicht nog niets

5 jaar geleden

15 weken en al 3kg aangekomen馃檮

5 jaar geleden

Vrijdag 15 weken en nog niks aangekomen. Juist klein beetje afgevallen, nog niet echt veel eetlust.

5 jaar geleden

12 weken en 5 kilo afgevallen 馃

5 jaar geleden

15+5 dagen en 5 kilo aangekomen. Ik schrok me echt een hoedje op de weegschaal. Ik weet dat het er bij hoort, maar vind het toch schrikken dat aankomen 馃檲

5 jaar geleden

Ruim 16 weken nu en nog steeds 1 kg minder als voor de zwangerschap..

5 jaar geleden

Nu 18 weken en 4,5 kilo aangekomen

5 jaar geleden

Bijna 16 weken en bijna 2 kilo erbij... 馃檲

5 jaar geleden

17 weken en 2 kg bijgekomen, lijkt me nog ok :)

5 jaar geleden

15+5 en 2,5/3 aangekomen

5 jaar geleden

17 weken, 1.5 kilo aangekomen bij een BMI van 30.