163 Reacties

5 jaar geleden

17 weken 1,3kg aangekomen.

5 jaar geleden

17 weken en helaas nog -3 vs startgewicht. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

5 jaar geleden

Reactie op michelletaal

17 weken en helaas nog -3 vs startgewicht. Zijn er meer mensen die daar las ...
Ik ben nu 18w5d en weeg door de misselijkheid nu 4,8 kg minder ten opzichte van mijn start gewicht. Hopelijk verdwijnt de misselijkheid dus snel ;) Maar zolang de gynaecoloog zich er niet druk om maakt, probeer ik dat ook niet te doen.

5 jaar geleden

Reactie op michelletaal

17 weken en helaas nog -3 vs startgewicht. Zijn er meer mensen die daar las ...
Ik ben 18,1 weken en ook nog steeds onder mn startgewicht. Heb nu medicijnen tegen misselijkheid en ben sinds een week weer aan het aankomen.

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Nu 18 weken en 4,5 kilo aangekomen
Ik ook zoiets maar vind 't best veel😮 ben ook nog wel 2 weken op vakantie geweest dus geef dat ook maar de schuld 😂

5 jaar geleden

Hier nu 19 weken en 5 kg er bij. In het begin wat afgevallen.

5 jaar geleden

Maakte mij in het begin zo druk, maar in totaal nu 5 kilo aangekomen.. gewicht blijft de laatste weken het zelfde, terwijl mijn buik+kindje goed groeit! Blijkbaar had ik even iets extra’s nodig! Nu 19+3 weken😀

5 jaar geleden

Ik ben nu 20+4 weken.. Maar kan niet zeggen dat ik ben aangekomen. Hang nog steeds op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap, ondanks mijn buik wel giga is gegroeid. 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

19+6 weken zwanger en bijna 10 kilo aangekomen.

5 jaar geleden

De baby groeit als gemiddeld volgens de 20 weken echo, maar ik ben een kilo afgevallen. Ik was al stevig dus heb genoeg reserve maar ik eet me een slag in de rondte. Heb wel wat stress. Zou dit kwaad kunnen dat ik nu afgevallen ben?

5 jaar geleden

Ps. Ik ben nu pas 1.5 kilo aangekomen in 20 weken....

5 jaar geleden

Nog niks.. 21+1 nu

5 jaar geleden

Ik ben nu 6 kg aangekomen, had voor mijn zwangerschap een normaal gewicht dus is acceptabel. Ben nu 21 wkn

5 jaar geleden

Ik ben nu 19.4 weken en ongeveer 2 kilo aangekomen

5 jaar geleden

Ik val nu steeds een beetje af 🥺 ik was zo trots dat ik 3,5 kilo was aangekomen. Nu staat de teller op amper 1..... van de week even de gyn bellen. Ik heb niet veel eetlust dus eet ook niet genoeg denk ik. Alhoewel, als ik eenmaal eet eet ik ook wel veel met avondeten dan...

5 jaar geleden

Ik ben 19 weken nu en in totaal 5,4kg aangekomen. De eerste paar weekjes afgevallen aangezien ik misselijk was. Hierdoor niet meer gegeten dan dat ik normaal eet. Nu 'snoep' ik wel meer en sport weinig tot niet. Dus het schiet er wel aan nu 🙈 had voor mijn zwangerschap een bmi van 25.

5 jaar geleden

Ik was eerst behoorlijk stabiel qua gewicht tot voor kort 5 kg bij. Was is even ziek, 2 kg erbij in een week... dus nu is de stand plus 7 en ben 23 weken en een dag

5 jaar geleden

23 weken en 4 dagen zwanger en 4,5kg aangekomen.

5 jaar geleden

Ik heb even een groeispurt gemaakt. Was redelijk stabiel met 1 a 1.5 kilo maar nu staat de stand ineens op +4 kilo met 22 weken. Heb me ook wel redelijk laten gaan met eten 😇 vriendlief stond allemaal cake te bakken afgelopen week. Nu dus maar weer wat rustiger aan eten haha. Ik had al BMI van 30 dus moet sowieso niet te veel aankomen...

5 jaar geleden

24+4 weken zwanger en nu een kilo aangekomen.