163 Reacties

4 jaar geleden

25+1 weken, ben tot hiertoe nog niets bijgekomen. Ons meisje zit mooi op schema en mijn buik groeit elke week ook goed mee.

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Je verhaal lijkt heel veel op mijne. Mag eigenlijk ook niet te veel aankome ...
Hey la, dit weekend Ben ik op 24w. En heb mijn gewicht mooi bij 79 kunnen houden deze week. Start gewicht was toen 71. Wat meer bewegen: wandelingen en YouTube yoga 馃馃檶 het is wel moeilijk om van de snoep te blijven. Maar koop nu meer caloriearm producten. De volgende stap is diabetes test en daarvoor wil ik zeker slagen... We'll see

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Bijna 26 weken zwanger en 5kg aangekomen.
27+4 en 5,5kg aangekomen.. nu mag het wel even fijn rustig aan gaan haha.

4 jaar geleden

Hier morgen 26 weken en 2.5 kilo aangekomen. Ik jojo wel behoorlijk door diabetes(dieet). Ik moet moeite doen om op gewicht te blijven maar gezien ik al wat steviger was vind ik het niet erg dat ik niet echt erg aankom. Mijn buik groeit wel gewoon goed gelukkig 馃槆

4 jaar geleden

Ik had eerst geen weegschaal maar vind t wel leuk om soms te kijken. Met 10wk was ik nog steeds op mn oude gewicht, 58kg en nu ben ik 28wk en weeg bijna 66 kg. Laatste weken gingen best hard, werk ook wat minder nu. Eet wel de gewone dingen, heb geen cravings ofzo.

4 jaar geleden

28 weken en 5 dagen zwanger en ben 5.8kg aangekomen nu.

4 jaar geleden

Ik zit nu op 26 weken en ben 4 kilo aangekomen in de eerste 10 weken (vreetbuien 馃檲)

4 jaar geleden

Nu ben ik 25 weken en ben nu in totaal 10kg aangekomen 馃檲 heb wel een bovengemiddeld baby hihi. Geen idee wat dat kwa extra gewicht is nu.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Nu ben ik 25 weken en ben nu in totaal 10kg aangekomen 馃檲 heb wel een boven ...
Dacht al even dat ik de enige was met +10 kg, begon met normaal BMI

4 jaar geleden

Geen idee. heb een weegschaal die door stroomstootjes van alles neet maar daar mag je als zwangere vrouw niet op staan. Ach en aankomen... T hoort erbij. Merk vanzelf wel hoe t achteraf gaat

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Dacht al even dat ik de enige was met +10 kg, begon met normaal BMI
Ik met bmi van 25. Advies voor mij is 7-12kg...dat ga ik al niet redden Hahaha

4 jaar geleden

27+1 en nu 8 kg aangekomen, normaal bmi! :)

4 jaar geleden

Ik ben 27+3 en 13 kg bijgekomen en zal nog meer worden. Maar zo fier op mijn bolle buik 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Nu ben ik 25 weken en ben nu in totaal 10kg aangekomen 馃檲 heb wel een boven ...
Af hopen dat dat gewicht niet van de baby is hahaha 馃ぃ

4 jaar geleden

26weken en 8kg tweede kindje , bij mijn eerste was ik maar in totaal 8kg gaat nu veel sneller 馃檲

4 jaar geleden

Precies 27w en 4kg. Al voelt het soms wel aan alsof ik 10kg extra meezeul 馃檴

4 jaar geleden

Reactie op Tati

Ik ben 27+3 en 13 kg bijgekomen en zal nog meer worden. Maar zo fier op mij ...
Hier exact hetzelfde 馃槉

4 jaar geleden

26 weken ongeveer 4 kg

4 jaar geleden

Pfffff TE veel ik voel me echt een zeekoe. Ik ben 15 kg aangekomen en nu 29 weken zwanger van baby nummer 4.

4 jaar geleden

Reactie op Bexiemom88

Pfffff TE veel ik voel me echt een zeekoe. Ik ben 15 kg aangekomen en nu 29 ...
Mooie foto! En gelukkig is er iemand die zich ook zo groot en lomp voelt... ik voel mezelf een waggelende dikke eend. Kindje lijkt al laag te zitten, heb ook minder last van zuur als vorige week.