163 Reacties

4 jaar geleden

Ben de gehele zwangerschap precies 10kg aangekomen. Inmiddels 9kg afgevallen en er weer eentje bij wat hopelijk wat spiermassa is. Sportte erg veel voor de zwangerschap en tijdens heel erg veel misselijk geweest. Heb haast geen kuiten meer over, dus nu heel veel met de kinderwagen aan t wandelen. Morgen is ons meisje alweer 1 maand oud 😍

4 jaar geleden

Reactie op novamarley

20 kilo aangekomen.. (vreselijk vond ik dat) inmiddels 11 kilo afgevallen, ...
Bij mij blijft de teller op - 10kg staan.. 6,5 week oud is de kleine nu. Denk dat ik 2 weken na de bevalling al op - 10 stond. De rest wilt er nu (nog) niet af bij mij. Ik eet wel wat meer dan jij aangeeft hihi. Maar wil elke dag ong een uur lopen en beetje bij beetje wat krachttraining erbij doen. Hoop dat ik dit kan volhouden ivm de kleine haha. Tips om verder af te vallen met bv heb ik niet. Iedereen zei tegen mij als je bv geeft, gaan de kilo's eraf.. Merk er nog weinig van. Maar dan krijg ik te horen 'je bent pas 6 weken geleden bevallen'

4 jaar geleden

Nou, in totaal 18 kilo aangekomen, bevallen 5 weken geleden en nu alweer 12 kilo kwijt! Dus heb me een beetje druk gemaakt om niks denk ik.. hopelijk zijn de laatste 6 er ook zo af💪🏼😀 (Even een berichtje voor de meiden die zich ook druk maken, het komt allemaal weer goed.. probeer te genieten van zwangerschap.. de kilo’s hebben mij me wel regelmatig minder laten genieten.. zonde)