6 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, wat vervelend :(. Heb er zelf geen last van maar zat te denken wat het zou kunnen zijn. Migraine is vaak hormonaal dat zou mss kunnen komen van de nog steeds veranderende hormonen in ons lijf? En zou het misschien spierspanningshoofdpijn kunnen zijn? Dat je spieren in schouders/nek vastzitten door het vele tillen en voeden van onze baby's? Misschien zou je eens bij een fysio kunnen langsgaan?

4 jaar geleden

Oh en tips, warme douche nemen, iemand wat los laten masseren..

4 jaar geleden

Ik vind vaak een zalfje dat koelt ipv warm maakt prettig bij migraine. Ik gebruik dan enzborn teufelssalbe eis en daarnaast gevoelsmatig overdreven veel water drinken. Als dat niet helpt ibu met paracetamol:). Altijd erg vervelend, hoop dat je iets vindt dat helpt!

4 jaar geleden

Ja heel vervelend. Ik neem vaak 2 paracetamol en 1 ibuprufen 400 en dan even liggen en dan gaat het over.

4 jaar geleden

Heb er ook heel erg last van. Ga vaak naar de chiropractor en die doet dan ook dry needling. Dan ben ik er weer eventjes vanaf. Tot het weer terug komt... Ik wijt het vooral aan het slaapgebrek, haha. Ben daar heel gevoelig voor, zeker icm met stress op het werk.

4 jaar geleden

Herkenbaar... ik denk slaapgebrek en stress. Als ons zoontje onrustig is, merk ik dat ik veel sneller hoofdpijn heb. 30 min huilen voelt soms als een eeuwigheid. Momenteel (6maand) weer wat meer aan het huilen. Merk dat mijn lijf dan meteen op slot schiet. Ik doe via YouTube yoga voor de nekspieren en dat helpt. Ook helpt sporten. Laten los masseren en de kleine een keertje uit logeren doen en zelf even helemaal niks hoeven is ook een aanrader. Succes!