22 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, heel leuk nu de rest van het huishouden ziek is 😑 zolang het niet te gek word laten we haar lekker doen, want ze lijkt het vooral te doen als ze het naar haar zin heeft. Maar soms word het zo erg dat we haar er streng maar rustig op aanspreken. Ze lijkt dan wel in de gaten te hebben dat het te hard is, maar echte tips heb ik niet. Ik zou er ook wel een paar kunnen gebruiken 😅

4 jaar geleden

Pijn is het vast niet, al kan ik dat natuurlijk niet beoordelen vanaf hier.. als je echt denkt dat het pijn is kun je dat misschien beter vragen aan het CB of je huisarts .. Mijn zoontje doet het ook, soms hele dagen achter elkaar .. hij verkent zijn stem en kijkt wat hij er mee kan bereiken.. met spelen gilt hij nog hoger en langer. Het doet inderdaad soms pijn aan je oren, maar volgens mij hoort het er gewoon bij. 😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje gilt ook heel hard en hoog 😀

4 jaar geleden

Aardig herkenbaar als ik het zo zie. Ja ik denk ook dat ze kijkt wat ze allemaal kan maar soms is het om hoofdpijn van te krijgen en soms kan ik erom lachen. Dan zit ze rustig op schoot en gilt ze opeens. Dan kijkt ze zelf verschrikt maar ze kan ook zelf goed aanzetten en kijken hoelang ze de gil kan maken. Maar ben benieuwd ga toch iid het cb is vragen.

4 jaar geleden

Hier ook! Om gek van te worden 🤣 Ik denk dat het hier een soort vraag om aandacht is en niks anders. Wij zijn begonnen met het nee woordje, soms lijkt hij het te begrijpen. Maar helaas niet vaak genoeg

4 jaar geleden

Ja al langere tijd. Wij laten hem lekker zijn gang gaan😁 als hij blij idd zijn wij dat ook

4 jaar geleden

Ja hier ook, vind het hilarisch 🙈😂

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft het ook een periode gehad, maar dat is langzaam over gegaan naar meer brabbelen. Volgens mij is het inderdaad een fase in de taalontwikkeling. Niet iets om je zorgen over te maken, maar soms wel vervelend voor je gehoor.

4 jaar geleden

Manoman! Keihard ja, en dan lekker in de supermarkt enzo hahah.. Ik vind het wel heel geestig, maar doet wel pijn aan je oren idd ;-)

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, laatst was ze er schor van😂

4 jaar geleden

Ik snap niet dat iedereen wil dat hun kind stopt met gillen, is toch leuk😳 ik gil lekker mee, leuk die reacties uitlokken😂 krijg ook echt een big smile terug

4 jaar geleden

Ja, hier ook! Heerlijk vind ik het, ik laat haar lekker haar gang gaan. Enige tip die ik je kan geven is: lekker laten 😊 Ze ontdekt dingen en leert dingen, ik ga dat niet in de weg zitten.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik snap niet dat iedereen wil dat hun kind stopt met gillen, is toch leuk😳 ...
Haha ik doe dit ook! Geweldig vind ik dat, samen lekker gillen 🥰

4 jaar geleden

Hier ook, vooral vaak eind van de middag precies als onze zoon even tv mag kijken 😅 heerlijke chaos is het dan in huis. Ik vind het ook wel leuk, gezellig en ze kraait ook steeds vaker van pure blijdschap. Heerlijk is dat.

4 jaar geleden

Inderdaad, precies soms een krijsende vrouw hier 😄 tis gelukkig al beter dan enkele weken geleden

VRIEND

4 jaar geleden

Jepp hier ook, vanmiddag nog op de fiets naar alle tegenliggers. Heerlijk. ^^

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik snap niet dat iedereen wil dat hun kind stopt met gillen, is toch leuk😳 ...
Haha, ik vroeg mij al af of ik de enige moeder was die terug schreeuwt 😂 om vervolgens lekker met mijn baby er om lachen

4 jaar geleden

Hier ook een papa, mama en grote broer die lekker meegillen! 🥰 en zelfs als ze bij oma is gilt oma mee haha! Lekker laten gaan! Hebben ze in ieder geval schik😄

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, we verschoten ook eerst maar hij lacht wel vaak tussendoor dus ik maak me geen zorgen :) Moest hij nu wenen terwijl, das anders natuurlijk.

4 jaar geleden

Hier maakt ze zo een eng geluid 😬 ze gilt en dan een soort kreunen, maar zo een horror versie, zoals in the Ring. 😱 Echt eng soms. 😋