8 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij hetzelfde! Zoontje vond het vreselijk om in de wiegbak te liggen. Ik heb een handdoek onder het matrasje gelegd bij z’n hoofd, zodat hij wat hoger ligt en dus meer kan zien, heeft hier geholpen! Geen wonder middel, maar hij vind het nu meestal leuk om naar buiten te gaan 😉

VRIEND

4 jaar geleden

Bij mij hetzelfde! Zoontje vond het vreselijk om in de wiegbak te liggen. I ...
Ik zat er ook al aan te denken om het iets te verhogen, ik zal het eens proberen met een handdoek. Dank je!

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Ik zat er ook al aan te denken om het iets te verhogen, ik zal het eens pro ...
Hoop dat het helpt! 👍🏻

4 jaar geleden

Vervelend hè! Ik heb precies hetzelfde bij mijn dochtertje, alleen dat begon al iets eerder.. vanaf week 6 ongeveer vond ze er niets meer aan! Alleen maar huilen! Verhogen hielp helaas ook niets, als ik nu ga wandelen buiten doe ik haar in de draagzak en daar is ze dan echt uren stil in, eerst lekker om zich heen kijken en uiteindelijk valt ze in slaap!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Vervelend hè! Ik heb precies hetzelfde bij mijn dochtertje, alleen dat bego ...
Jaa, ik vond het zo fijn het wandelen. Draagzak ga ik ook even proberen. In huis vind ze het meestal wel fijn. Wellicht dat ik de maxi cosi ook nog probeer, dan zit ze meer rechtop.

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Jaa, ik vond het zo fijn het wandelen. Draagzak ga ik ook even proberen. In ...
Oja dat is ook nog wel een goed idee! Ga ik ook proberen een keer ☺️

4 jaar geleden

Hier begint ze te huilen als ik haar erin leg, maar als haar dan de speen geef is ze tevreden

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Daniellevdw

Hier begint ze te huilen als ik haar erin leg, maar als haar dan de speen g ...
Bij mij werkt dat helaas niet meer :(