24 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Bedankt voor jullie tips! Ik heb zeker een aantal van jullie tips toegepast ...
Hoi! Echt niet een fles geven in de nacht! Dat hebben wij ook gedaan en daardoor werd het een gewoonte. Elke nacht kwam hij soms wel 2 keer, nu sinds een week cold turkey ermee gestopt en met slaaptraining gaan werken. Nu slaapt hij al weer 2 nachten door sinds 2 maanden!鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hoi! Echt niet een fles geven in de nacht! Dat hebben wij ook gedaan en daa ...
Ik dacht ook altijd zo! Maar ik geef mijn dochter soms ook nog wel een flesje hoor 鈥榮 nachts wanneer ze een keer wakker word en echt echt niet meer wilt slapen 馃槄 en dit doe ik echt heel af en toe al maanden lang en het is nooit een gewoonte geworden! Want de meeste nachten blijft ze gewoon volhouden zonder voeding en heel af en toe dus niet! Maar als ik dan mag kiezen tussen een klein flesje om 04:00 en daarna weer doorslapen tot 07:30 of vanaf 04:00 beneden zitten met een huilerige baby.. dan is voor mij de keuze makkelijk 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik dacht ook altijd zo! Maar ik geef mijn dochter soms ook nog wel een fles ...
Ja af en toe is toch anders馃檲 bij ons was het elke nacht.. dus doormidden van slaaptraining via een slaapcoach toch maar ermee gestopt, 4 u betekend vroege vogel. Dankzij de slaaptraining (wat echt vermoeiend was maar toch doorgezet) hoeft hij geen voeding meer snachts en drinkt hij overdag zelfs nog maar die flessen wat er echt nog 4/5 waren!