5 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Heb je het dan over zowel overdag als de avond? Onze zoon slaapt overdag nog twee keer maar komt steeds moeilijker in slaap. Denk dat hij langzaamaan naar de overgang gaat van een slaapje overdag. De avond gaat hier wel goed.

3 jaar geleden

Hier ook! Als ik hem in bed leg (overdag, in de avond lukt wel) dan zet meneer het op een krijsen...wil dan alleen maar bij mij zijn. As mijn man hem in bed legt gaat het we goed. Op het kdv gaat het trouwens ook gewoon oke. Alleen bij mij dus niet...aan de ene kant hem ik door dat hij gewoon graag bij me wil zijn, aan de andere kant denk ik “wat doe ik fout?!”

3 jaar geleden

Hier hebben wij geen last van.. heel zelden maar, als hij oververmoeid is. Wij hebben een ritueeltje voor het slapen gaan, het vind plaatst in de kamer al zo donker mogelijk. Hierdoor komt hij al tot rust en weer hij dat het tijd is om te gaan slapen😊 Hebben jullie ook een ritueeltje?

3 jaar geleden

Wij doen al heel lang bedtijd ritueeltjes en dat ging ook altijd goed. Bij mij is vooral het probleem als ík hem naar bed breng... hij is laatste tijd bij mij sowieso erg aanhankelijk...als ik met hem ben is hij hangerig / jengellig. Lijkt ook extreem verlatingsangst te hebben dan. Terwijl hij bij zijn papa en op de chrèche lekker zichzelf kan vermaken en alles prima lijkt te vinden 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Cas-L

Wij doen al heel lang bedtijd ritueeltjes en dat ging ook altijd goed. Bij ...
Dat herken ik ook! Hij speelt soms nog in de box, mijn vriend zet hem erin, gaat op de bank lezen. Zodra ik de kamer binnenkom trekt hij zich op en begint hij te bedelen dat ik hem optil 🥴🥴🥴 ook als ik zit of sta moet hij zich altijd aan mij optrekken.. 😤