65 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Heb je die bevestigd aan het plafond of bestaat er een staander voor? Hele ...
Wij hebben hem aan het plafond bevestigd (hij wordt geleverd met een plug en haak), maar je zou hem ook aan een piekstok kunnen hangen, maar die moet je dan wel los erbij kopen. Thanks!🥰

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wij hebben onze van meyco 45 euro😊. Ze hebben meerdere kleurtjes. Bij joll ...
Wat een gave stoel! Waar hebben julie die vandaan?? 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Wat een gave stoel! Waar hebben julie die vandaan?? 🤗
Thanks!🥰 ik vind hem ook goed zitten😊wij hebben hem uiteindelijk gekocht bij dok2 in Veenendaal in de winkel zelf. Ik zie hem bij hun niet online staan, maar je kunt ook op andere sites vinden als je zoekt op groene schommelstoel. Wij kwamen hem toevallig tegen bij dok2 maar ik had hem anders hier besteld: https://www.meubelpartner.nl/schommelstoel-albin-velvet.html#76=2337 Of hier afhankelijk van prijs/levertijd: https://4living.nl/product/meubels/stoelen/schommelstoel-emi-3/ 😊

4 jaar geleden

Reactie op Thijssen

Dit is het kamertje voor ons jongentje, omdat het kamertje klein is hebben ...
Mooi!!

4 jaar geleden

Kamertje geschilderd en behangen.... kom alleen 50 cm te kort vd behangrand😕.... dus nu nog maar een rol bestellen.....of.....#durftevragen: heeft iemand nog een klein stukje over van Little Dutch Adventure behangrand dat ik over zou kunnen nemen? Meubeltjes komen 2 dec pas.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wij hebben onze van meyco 45 euro😊. Ze hebben meerdere kleurtjes. Bij joll ...
Mag ik vragen waar je de leertjes hebt gekocht van de commode. Zijn het brede of smalle?

4 jaar geleden

Reactie op Roos-26

Mag ik vragen waar je de leertjes hebt gekocht van de commode. Zijn het bre ...
De greepjes zijn van handlesandmore maat S in de kleur cognac. Lusjes daar zijn allemaal 2.5 cm breed, maar je hebt wel verschillende kleuren en lengtes. Je kunt ook kijken bij loftdeur.nl of bij ikea daar hebben ze ook leren greepjes😊

4 jaar geleden

Bij ons slaapt de baby de eerste maanden mee op onze kamer, wij gaan nog verhuizen waardoor we nu geen kamertje gaan inrichten. Ze krijgt wel een leuk hoekje in onze kamer. We hebben gekozen voor een commode die later wel op haar kamertje kan staan. Nu nog verder aankleden en dan zijn we er klaar voor 😍

4 jaar geleden

Onze meisjes kamer 😍

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Bij ons slaapt de baby de eerste maanden mee op onze kamer, wij gaan nog ve ...
Mooi

4 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Onze meisjes kamer 😍
Wat schattig en gezellig

4 jaar geleden

Wij zijn nog druk bezig en de meubeltjes zijn nog niet allemaal binnen. Zo is het nu😍. Ik heb fotobehang gekocht via internet bij: https://muurstickerstunter.nl Fantastische service en een geweldig resultaat! Jullie begrijpen vast dat ik nu al vaak in het kamertje sta te genieten😊. We wonen op Aruba dus het thema is tropisch🌴. Ook dit is maar een klein kamertje en wij zullen vast ook eindeloos gaan schuiven met de meubeltjes haha😅.

4 jaar geleden

Reactie op Esther Sparnaaij

Wat schattig en gezellig
Dankjewel 🥰

4 jaar geleden

Dit is onze kamer 😁

4 jaar geleden

En nog een mini schildering boven de kast !

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Dit is onze kamer 😁
Leuk die koetjes!!!!

4 jaar geleden

Ons meisje kamer💞

4 jaar geleden

💞

4 jaar geleden

Wij zijn ook druk bezig met het kamertje. Het staat nu nog een beetje vol omdat de rechterkant nog niet klaar is.

4 jaar geleden

De kamer van ons mini meisje is klaar.. kan er zo blij van worden!