7 Reacties

4 jaar geleden

Hier vond ze het ook heerlijk, maar ze heeft de laatste tijd ook niet echt meer zin in brood. Ik probeer het te doen op een moment dat ze wel honger heeft dan eet ze soms moeizaam maar wel gewoon alles op 馃槉 Misschien heeft ze nu minder eetlust dat is hier wel het geval groente hapjes gingen er ook altijd zo in en nu laat ze vaak nog staan ook van haar flessen melk drinkt ze niet meer alles op.. Misschien kan je eens ander beleg proberen? Hier heeft ze de potjes van de kleine keuken en iedere dag gewoon wat anders, pindakaas is wel haar favoriet.

4 jaar geleden

Als je eens reepjes met alleen boter in haar hand geeft, dat ze zelf kan eten? Is hier elke keer groot succes! Ik doe om de dag, de andere dagen krijgt hij er beleg op.

4 jaar geleden

Reactie op beertje83

Als je eens reepjes met alleen boter in haar hand geeft, dat ze zelf kan et ...
Dat deden we tot nu toe en ze stopte het achter elkaar naar binnen! Maar nu dus geen interesse meer, ook niet bij ander broodbeleg...

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Dat deden we tot nu toe en ze stopte het achter elkaar naar binnen! Maar nu ...
Hmm ok茅, dan weet ik het ook niet. Mijn zoontje is ook iets jonger (wordt van het weekend 8 maand). Hoop niet dat hij dat ook gaat krijgen dan 馃槵

4 jaar geleden

Mijn dochter eet ook haar brood nu wat minder goed maar ik heb het idee dat het met haar tandjes te maken heeft.. vloeibaar fruithapje en flessen gaan wel goed. Ik geef dan gewoon wat meer fruit bijv

4 jaar geleden

Ik geef dan brood tegelijk met een fruit hapje: stukje brood, hapje fruit. Werkt perfect!

3 jaar geleden

Hier ook opeens geen boterhammen meer 馃檮 ook de andere maaltijden zijn echte stressmomenten. Tot een paar weken geleden at ze echt goed en nu is het elke keer een gevecht. Het is een fase zeker 馃槄