4 Reacties

3 jaar geleden

Kijk eens op de oei ik groei app, is waarschijnlijk een sprongetje 😊

3 jaar geleden

Kan misschien ook de 12 maanden slaapregissie zijn.... mijn zoontje heeft daar nu denk ik ook een beetje last van. Is erg vroeg wakker in de ochtend, vanochtend was het 5 uur

3 jaar geleden

Is een sprongetje fase! Ons zoontje heeft dit ook en duurt eeuwigheid soms voor die wil slapen. Ene keer gaat het goed en andere keer is het 3 dagen kak. Als het slecht gaat slaapt die bij mij dan is het goed. Wij zitten er nu 2 week in. Echt indd overdag goed slapen en avondslaap vaak drama. Zodra die bedje ziet is het al schreeuwen en tegenstribbelen. Lees het telkens vaker op dit forum dus ben er ook van overtuigd at het een fase is! Zusje heeft het ook haar kindje is weekje jonger als ons zoontje. Hij krijgt ook zijn 2 ondertandjes, kruipt, staat en is heel erg bezig met het dingen ontdekken. Hopelijk is het snel weer over maar deze kan best wel even duren.

3 jaar geleden

Herkenbaar!! Ons zoontje wordt 10 feb 1 jaar. Zelfde verhaal.altjjd een goede slaper, rommelen met tandjes, langdurig huilen met s avonds naar bed brengen. Uitproberen om beneden bij ons te zitten en vrolijk te doen