Onze dochter is van 10-02-2020 en merk dat ze sinds een paar dagen ineens moeite heeft met haar slaapjes..
Ze is haar 8e sprongetje ook al voorbij misschien slaap regressie en gaat dit weer over?
Ik heb altijd een vast slaap ritme al zo lang ook en dit gaat altijd goed ze slaapt altijd snel zonder moeite.
Merk wel dat ze heel moe is maar gewoon haar eigen wakker houd, ze staat in bed gooit haar tutjes uit bed etc..
Hoevaak en hoelang slapen jullie kindjes nog overdag en wat zijn jullie slaap tijden voor ze vanaf 1 jaar?
De nachten slaapt ze wel gewoon goed door tot 8:30.
Ik zat te denken aan haar ochtend slaapje in te korten zodat ze misschien toch haar 2e middag slaapje nog wil doen.
Of gewoon vast blijven houden aan haar eigen schema en dit iets tijdelijks is wat weer over gaat..
Wil dit het liefst zo lang mogelijk vol houden met nog 2 slaapjes.
Haar slaap schema is:
8:30 wakker
11:00-12:00 slapen zonder moeite
15:00-16:00 30 min wakker liggen voordat ze pas gaat slapen.
20:00 naar bed voor de nacht en ze slaapt soms ook pas na 30 min
Dit is wat ik heb gelezen en vele andere pagina's waar hetzelfde staat dat ze dus te jong zijn voor nu al 1 dutje en er pas rond 15 maanden klaar voor zijn en op ze vroegst 14 maanden.. iedere baby is anders ntl, maar vraag me af of dit klopt en ze niet gewoon echt nog te jong zijn voor 1 slaapje..