15 Reacties

2 jaar geleden

Schrik er wel een beetje van. Mag ik weten waar je woon. Moet ik mij nu ook zorgen gaan maken in Leeuwarden ?

2 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Schrik er wel een beetje van. Mag ik weten waar je woon. Moet ik mij nu ook ...
Ik vind het ook vroeg hoor, oriënteren stond op mijn lijstje rond haar 3e verjaardag 😅 Wij wonen in Arnhem.

2 jaar geleden

Bij ons (dorp) raden ze ook aan ze nu in te schrijven. Gaat hard he. Wij hebben het formulier al thuis liggen.

2 jaar geleden

Wij mogen niet in eens inschrijven in Haarlem, je krijgt als ze 3 zijn 5 scholen in je postcode gebied, daar geef je de voorkeur van 1 tot 5 in aan. Vervolgens bepaalt de gemeente naar welke school je kind gaat 😅 Wij doen onze dochter op de peuterspeelzaal bijbehorend aan de school zodat ze meer kans maakt op de school naar keuze. Echt bizar geregeld 😞 We worden hierdoor extra op kosten gejaagd omdat de peuterspeelzaal maar een halve dag is en we 2 volle dagen opvang nodig hebben.. gelukkig maakt ze het voor haar broertje/zusje makkelijker 😊

2 jaar geleden

Ik vind het ook vroeg hoor, oriënteren stond op mijn lijstje rond haar 3e v ...
In Arnhem hebben de meeste basisscholen een wachtlijst dus ik zou alvast gaan bedenken welke school en dan vragen of ze een wachtlijst hebben.

2 jaar geleden

Reactie op YaMi

In Arnhem hebben de meeste basisscholen een wachtlijst dus ik zou alvast ga ...
Ja, nav de mail heb ik onze dochter direct ingeschreven. De inschrijving was al begonnen, maar er was nog geen sprake van een wachtlijst

2 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Wij mogen niet in eens inschrijven in Haarlem, je krijgt als ze 3 zijn 5 sc ...
😱

2 jaar geleden

Beetje anders hier precies. Bij ons is ze al ingeschreven voor peuterklasje, eenmaal als ze 3 jaar zijn is het dan kleuterklas. We wonen wel in België.

2 jaar geleden

Wij wonen in de Randstad en hier mag je pas inschrijven met 3 jaar. Wel al de attentie in de bus voor het oriënteren dus na de zomervakantie gaan we eens rondleidingen aanvragen. Leuk en spannend he!

2 jaar geleden

In Nijmegen kun je je inschrijven vanaf 2 jaar en 9 maanden. Dus heb nog tijd om me te oriënteren...

2 jaar geleden

Inschrijven nog niet hier in denhaag. Er is wel een 'interesse formulier'. Bij jullie ook? Inschrijven kan pas vanaf 3 jaar hier

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Inschrijven nog niet hier in denhaag. Er is wel een 'interesse formulier'. ...
Bij ons is er geen interesse formulier, hier kun/moet je je kindje blijkbaar echt inschrijven met 2 jaar. We hebben de voorinschrijving afgerond en volgende week de kennismaking en de definitieve inschrijving 🤷‍♀️ Ik vind het nog steeds heel erg vroeg, als ik er niet op geattendeerd was dan waren wij veel te laat geweest en kon ze dus niet meer naar de gewenste school.

2 jaar geleden

België. Onze meid start in september. Ze is een aantal maanden geleden al ingeschreven.