417 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Meus

31 aug horen wij het! We hebben al een zoontje en bij hem had ik sterk het ...
Ik heb precies hetzelfde, bij de eerste had ik ook mijn vermoedens dat het een jo n gen z oiu zijn maar nu durf ik echt niks erover te zeggen馃槄 Ach als het maar gezond is馃槏馃懚

5 jaar geleden

Reactie op Gwen01

Ik heb precies hetzelfde, bij de eerste had ik ook mijn vermoedens dat het ...
Het allerbelangrijkste馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Thee

Hier is Mn schatje 馃 Vond het ook bijzonder vroeg dat het bepaald kon wor ...
Ja dit is zeker niet te missen een jongetje hihi... Gaaf hoor馃槏馃榿 ik moet nog eventjes geduld hebben hier tot de 28ste maar kan echt niet meer wachten

5 jaar geleden

Reactie op Thee

Hier is Mn schatje 馃 Vond het ook bijzonder vroeg dat het bepaald kon wor ...
Mag ik vragen waar je echo heb laten maken met 13 weken ??

5 jaar geleden

Bij ons was het 70 procent een meisje moet 3 september terug gaan voor het zeker te weten 鉂わ笍

5 jaar geleden

Volgens de nub theorie denken ze dat ik een jongetje krijg. Zelf had ik dat gevoel ook al. Ik sept zullen we het gaan zien!!!

5 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Mag ik vragen waar je echo heb laten maken met 13 weken ??
Echopraktijk Zeeland, Vlissingen

5 jaar geleden

Reactie op MB1-24

Wij moeten nog eventjes wachten! Begin september!! Zo spannend... Uitgereke ...
Schrikkeljaar haha

5 jaar geleden

Uitgerekend op 17/02/2020 van een lieve zoon 鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op Claudia079

Schrikkeljaar haha
Haha ik ook!

5 jaar geleden

Wij krijgen ons tweede meisje! 馃槏 Geslachtsbepaling bij 14+2 Duidelijk 2 streepjes in beeld.

5 jaar geleden

Wat leuk dat je een zoon krijgt! Gefeliciteerd Ben alleen benieuwd hoe iedereen het zo vroeg al weet hier ?? Vragen jullie t gewoon bij de vk ??

5 jaar geleden

Reactie op Salvatore

Wat leuk dat je een zoon krijgt! Gefeliciteerd Ben alleen benieuwd hoe ie ...
Ja is inderdaad snel he! Bij ons kan je pas vanaf 15 weken een pretecho inplannen om het geslacht te bekijken, of wachten tot 20 weken echo ....

5 jaar geleden

Ik ben morgen 14 weken zwanger en hoor dan ook wat het is 馃グ zo spannend! Bij de eerste had ik geen idee en nu weer niet haha

5 jaar geleden

Ik ben ook 17 februari uitgerekend, maar we krijgen pas 16 september te horen wat het wordt, dan ben ik 18 WK. Tegelijk met de 20wekenecho. Kan nu al niet wachten!! 馃槃

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje even schakelen was er van overtuigd dat het een jongen zou zijn 馃ぃ maar super leuk haha

5 jaar geleden

Reactie op S123

Ja is inderdaad snel he! Bij ons kan je pas vanaf 15 weken een pretecho inp ...
Ja bij ons ook! Wat heb jij gedaan of ga je doen? Wij wachten ( met moeite haha ) op de 20 weken echo En misschien dat Mn vk bij de eerst volgende afspraak al kan uitspreken wat t is

5 jaar geleden

Uitgerekende datum: 11-02-2020 馃懚馃徏 Wij willen het geslacht niet weten!! 馃挋馃挅

5 jaar geleden

Uitgerekend op 13-02-2020 Bij de termijnecho was duidelijk een nub te zien. Als we daar van uit moeten gaan wordt het een jongetje. 馃挋

5 jaar geleden

Reactie op SamW

Uitgerekend op 13-02-2020 Bij de termijnecho was duidelijk een nub te zien. ...
Ik ben ook 13-2 uitgerekend, dus we lopen gelijk 馃榿 Bij mijn termijnecho lag de kleine op de buik te slapen, dus heb de nub niet kunnen zien... 26e de pretecho dus hopelijk ligt de kleine er dan goed bij 馃馃徎