417 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een zoon van 15 maanden en dachten dat we nu opnieuw een zoon zouden krijgen (wat uiteraard super zou zijn!). Mijn man kreeg de uitslag via mail en had een barbie ingepakt om het op een originele manier aan mij te laten weten. Wij hebben dus binnenkort ook een zoon en dochter! 😍

5 jaar geleden

Wij hebben al een zoontje en krijgen nu een dochter! Dreams come true (al zou ik dat ook zeggen bij 2 jongens hoor 😉)

5 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Dan ben jij ook 7 februari uitgerekend super leuk dat wij gelijk lopen! La ...
Het wordt een jongetje💙🥰was niet te missen🤣 en bij jou?😊

5 jaar geleden

Reactie op Dreessie

Klopt, ik heb nagevraagd waarom niet en ik kreeg als antwoord dat de nipt t ...
Waarom zou dat het beste zijn? Wij hebben er bewust voor gekozen om geen nipt en combinatie test te doen ;)

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Het wordt een jongetje💙🥰was niet te missen🤣 en bij jou?😊
Super leuk gefeliciteerd! bij ons net het omgekeerde een meisje haha 🤭 Maar super blij en trots ze doet het super goed! 🥰

5 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Super leuk gefeliciteerd! bij ons net het omgekeerde een meisje haha 🤭 Maa ...
Ahh super leuk! Gefeliciteerd! 😍 het blijft bijzonder om te zien ook he😍🥰

5 jaar geleden

Vandaag echo gehad (13+3) en we konden er niet omheen dat het een jongen zou worden! Superblij mee😍😍🥰🥰

5 jaar geleden

Reactie op Kris

Waarom zou dat het beste zijn? Wij hebben er bewust voor gekozen om geen ni ...
Wij hebben daar ook bewust t voor gekozen. Krijgen ook wel eens reacties had je wel.moeten doen.

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Ahh super leuk! Gefeliciteerd! 😍 het blijft bijzonder om te zien ook he😍� ...
Dankjewel🤗 Ja zeker bijzonder en zo zenuwachtig dat je bent als je daar aankomt, ook omdat we bang waren dat we het misschien niet konden zien omdat de beentjes bij elkaar bleven. Maar het was overduidelijk te zien. Nu lekker shoppen en de babykamer klaar maken 😍 Ik wens jou heel veel geluk met de kleine 🤗

5 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Dankjewel🤗 Ja zeker bijzonder en zo zenuwachtig dat je bent als je daar aa ...
Hihi jaa we kunnen los😊😍 jullie ook veel plezier en geluk met de kleine😘

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hihi jaa we kunnen los😊😍 jullie ook veel plezier en geluk met de kleine😘 ...
Gaat goed komen haha dankjewel 🥰

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje 🥰

5 jaar geleden

Na 2 jongens krijgen we nu ook een klein prinsesje ❤️😍♥️

5 jaar geleden

Vandaag een echo gehad en de gynaecoloog zegt grote kans op een meisje

5 jaar geleden

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had ik zon gevoel dat het een meisje zou zijn 2e echo dacht ik weer jongen want de baby was zo aan het springen en draaien nu heb ik zaterdag mijn gender reveal en voel ik dat het een meisje is. Klopte jullie moedergevoel altijd of is dat gewoon het graag willen van. 🤗🤗

5 jaar geleden

Reactie op liliiiiiii05

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had i ...
Haha al 10 jaar overtuigd dat ik alleen jongens zou krijgen. Maar wij krijgen een meisje dus klopte niks van!

5 jaar geleden

Reactie op liliiiiiii05

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had i ...
Ik had de hele tijd het gevoel dat het een jongen was.En ja hoor we krijgen onze derde zoon.☺️

5 jaar geleden

Reactie op liliiiiiii05

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had i ...
Hahah nou hij mij klopte er niks van, was overtuigd van een jongen, maar het werd toch echt een meisje

5 jaar geleden

Reactie op liliiiiiii05

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had i ...
Mijn moedergevoel zat er compleet naast 😂 Ik was van overtuigd dat het een jongen was, maar ik krijg een meisje!

5 jaar geleden

Nadat mijn vriend 3 maanden lang heilig overtuigd was een jongen te krijgen belde hij vanmorgen om 7 uur vanuit ze werk: “Schat het is een meisje en me buik borrelt en dat doet ie altijd als ik gelijk heb” Net de echo gehad en mijn gevoel en zijn buikborrels hadden gelijk 😊 een klein meisje ❤️❤️❤️