417 Reacties

5 jaar geleden

Nou hahaha bedankt dames voor mij maakt het opzich niet uit als de baby maar gezond is. Maar hoop ik toch op een meisje. Zaterdag is the big day supper spannend

5 jaar geleden

Reactie op liliiiiiii05

Hey dames, ik ben zwanger van mijn eerste kindje vanaf de eerste echo had i ...
Ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje was, wat denk je..... niet dus een lief klein jongetje!! 馃グ ook helemaal goed natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje was, wat denk je..... nie ...
Hier precies hetzelfde馃ぃ馃槉

5 jaar geleden

Woensdag weet ik het ook馃榿馃榿 kan niet wachten....

5 jaar geleden

Wij weten het aankomende maandag zo benieuwd!!!

5 jaar geleden

Hebben jullie allemaal gewacht tot de 20 weken of stiekem eerder gekeken?

5 jaar geleden

Reactie op Firsttime

Hebben jullie allemaal gewacht tot de 20 weken of stiekem eerder gekeken?
Pretecho, kon niet zo lang wachten.... 馃槵

5 jaar geleden

Mijn man en ik zijn er nog niet over uit 贸f we het willen weten! Bij onze eerste wisten we het wel (toen had ik een lichte voorkeur voor een jongen 馃か en dat was ie ook 馃槃). Maar nu heb ik geen voorkeur en lijkt het ons ook wel leuk om verrast te worden! Maar het is wel praktisch om het al wel voor de geboorte te weten... Dus we wikken en wegen nog een paar weken 馃槈

5 jaar geleden

Wij hebben de geslachtsbepalingsecho al gepland staan. Ik weet niet of ik het leuk vind om het daar te horen of om met zn 2en naar een leuk restaurantje te gaan en er daar dan achter te komen. Soort mini gender reveal voor ons saampjes. Gaan de mensen die het weten of willen weten het ook aan iedereen vertellen of hou je het voor jullie zelf?

5 jaar geleden

Waar doen jullie de geslachtsbepaling echo in Rotterdam kan dat vanaf 14 weken namelijk

5 jaar geleden

Reactie op KISHAN

Waar doen jullie de geslachtsbepaling echo in Rotterdam kan dat vanaf 14 we ...
Bij mij in de omgeving (brabant) is het ook overal vanaf 14 weken

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Wij hebben de geslachtsbepalingsecho al gepland staan. Ik weet niet of ik h ...
Ik ben samen met mijn vriend gegaan naar de echo en de echoscopiste heeft het op een gegeven moment hardop gezegd. Dat was al een superleuk moment om samen te mogen delen. Lijkt me ook leuk om het op een briefje te schrijven en later samen open te maken. Ik vertel het geslacht gewoon aan iedereen en maak er niet iets groots van. Het vertellen vind ik leuk genoeg. Zal wel per persoon verschillen馃

5 jaar geleden

Reactie op KISHAN

Waar doen jullie de geslachtsbepaling echo in Rotterdam kan dat vanaf 14 we ...
In Barendrecht kan het al vanaf 13 weken

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

In Barendrecht kan het al vanaf 13 weken
Heb je een naam en adres

5 jaar geleden

Ik ga hem even opzoeken voor je

5 jaar geleden

Reactie op KISHAN

Heb je een naam en adres
Ik had het pakket voor 35 euro echt een aanrader !

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik had het pakket voor 35 euro echt een aanrader !
Wat leuk! Ik heb daar maandag 14:30 uur een echo. Ook voor de geslachtsbepaling. Maar mijn vriend en ik heb besloten ook nog even te wachten tot 7 sept dan doen we een kleine gender reveal met de familie. Heb altijd al zo鈥檔 mooie leuke taart willen bestellen met gekleurde binnenkant!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Wat leuk! Ik heb daar maandag 14:30 uur een echo. Ook voor de geslachtsbepa ...
Ja dat is super leuk dat had ik met mijn zoontje nu met onze dochtertje hebben we met van die poppins gedaan 5 stuks en om de beurt 1 open geplopt met de fam ... jammer dat ik geen filmpje kan plaatsen 馃ぃ de reactie van me vriend was hilarisch hij wou weer een zoontje 馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Mama's wij hebben de echo gehad zijn vandaag precies 14 weken helaas konden ze niet zeggen wat het was een jongen of meisje maar als ik de echo's aan andere mama's laten zien dan zeggen ze een meisje wat denken jullie ? Zal 2 foto's plaatsen

5 jaar geleden

Hier nog een