30 Reacties

5 jaar geleden

Ik was onverwacht zwanger zonder behandeling was 4 mei gestopt met de pil en 25 mei zwanger

5 jaar geleden

Hey. Ik ben aan mijn vierde terugplaatsing (ook ICSI) sinds 2014 en bij iedere poging zwanger maar fout afgelopen. Fingers crossed dat deze keer de goeie keer is. Succes met jouw zwangerschap ook !

5 jaar geleden

Ik heb 2 ivf rondes moeten doen voordat we toch geadviseerd kregen icsi te doen. En nu 9 weken zwanger van onze verse transfer

5 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Hey. Ik ben aan mijn vierde terugplaatsing (ook ICSI) sinds 2014 en bij ied ...
Oh das wel heel spannend dan zeg! Moet toch een keer goed gaan, ik duim voor je!

5 jaar geleden

Ik heb een zoontje van bijna 2, die kwam bij de 4e ICSI, nu zwanger van nr 2 bij 1e ICSI (na 2 cryo tp van 4e ICSI). Fijn dat het bij jou in één keer gelukt is! Ik heb morgen eerste echo. Spannend!

5 jaar geleden

In 2016 onze mooie dochter mogen krijgen via ICSI. Was toen 1e poging raak. Sinds 1,5 jaar aan het vechten voor een 2e via ICSI. 25 mei onze laatste terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Gisteren een echo gehad, ben 8 weken zwanger van een tweeling! Mega spannend maar zo zo blij!

5 jaar geleden

3e ICSI. Nu zwanger van verse terugplaatsing van 2 embryo’s. Nog 4 blastocyste in de vriezer.

5 jaar geleden

Na 6 jaar in de mallemolen van ivf/ICSI nu 7 weken zwanger van twee verse embryos die eigenlijk niet van hele goede kwaliteit waren.

5 jaar geleden

2e terugplaatsing van eerste ICSI behandeling werd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap , nu pas 3e terugplaatsing gehad cryo en nu 6 weken en 4 dagen zwanger

5 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geworden via ICSI. 3 puncties en de 6e is blijven zitten (een cryo). We hebben er nu nog 3 in de vriezer. Ik ben nu 9 weken zwanger.

5 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geraakt via icsi ook de 1e icsi

5 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons wondertje😍 na 2 ivf icsi pogingen en 16 mislukte tp. Zooo gelukkig... ♥️

5 jaar geleden

Reactie op Deljana

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons wondertje😍 na 2 ivf icsi pogingen en 16 ...
Jeetje, 16? Wat een teleurstellingen steeds dan! Gelukkig is het nu gelukt! Heb je al een echo gehad?

5 jaar geleden

't was zeker een hele heftige en emotionele tijd... Hoop nu maar dat alles goed mag blijven gaan.. Ik heb vorige week de eerste echo gehad en deze week heb ik er nog 1 omdat ze me toch goed in de gaten willen houden... Over 3 weken het eerste gesprek bij de VK...

5 jaar geleden

Vandaag 7 weken en een mooi kloppend ❤️!!

5 jaar geleden

ik 7 weken volgende week echo. eerste icsi. 1 bevruchte eicel

5 jaar geleden

Hallo! Hier zwanger geworden van icsi. Ik ben nu 9 weken zwanger, we hebben al een mooie echo gehad met een kloppend hartje ♥️ De uitgerekende beval datum is 15 februari 2020.

5 jaar geleden

Reactie op Bertine

In 2016 onze mooie dochter mogen krijgen via ICSI. Was toen 1e poging raak. ...
Vanmiddag echo gehad waarbij nog maar 1 hartje klopte. De andere helaas gestopt. Erg verdrietig maar nu alle energie naar degene die er nog zit.

5 jaar geleden

Reactie op Bertine

Vanmiddag echo gehad waarbij nog maar 1 hartje klopte. De andere helaas ges ...
Aah bertine dat is erg verdrietig 😣 Sterkte met het verlies (hoe klein hij/zij ook was) Dikke knuffel en veel energie gestuurd voor het wondertje in je buik.

5 jaar geleden

Jeetje Bertine, wat heftig! Heel veel sterkte!