30 Reacties

5 jaar geleden

1ste icsi was hier gelukt, morgen 10 weken zwanger 😍

Reactie op Tessa86

1ste icsi was hier gelukt, morgen 10 weken zwanger 😍
Proficiat! Ook bij ons eerste icsi en meteen gelukt! Vandaag 11 weken en 3 dagen! Geniet van je zwangerschap😋

5 jaar geleden

Net geweest voor een pretecho omdat ik me een beetje zorgen maakte, ik heb namelijk 0 kwaaltjes... Alles is in orde! 8w2d

5 jaar geleden

Ik ben nu 9 weken zwanger na icsi behandeling ! 3 terugplaatsingen gehad en bij de derde poging zwanger ❣️

5 jaar geleden

Bijna 17 weken zwanger van een meisje na 1e icsi punctie en terugplaatsing.

5 jaar geleden

Cryo tp2 was hier raak... Morgen 20 weken 🎉

5 jaar geleden

Hier geen icsi maar ivf zwangerschap.. nu ruim 19 weken zwanger en bij de 4e terugplaatsing was het raak😍

4 jaar geleden

Na de 3de terugplaatsing nu 33 weken zwanger na icsi.

4 jaar geleden

Ik heb een dochtertje van 3 van toen de tweede terugplaatsing van 1e icsi. Wij hadden 3 cryo's over, helaas waren die niet gelukt dit keer. Nu zwanger van nieuwe icsi de verse embryo. Ben nu 10+5. Woensdag de termijn echo met 11 weken in het AMC. Al 2 echo's gehad met 7+5 En 8+5, mocht een week later terugkomen om dat ze het de eerste keer niet goed genoeg konden zien. Al zagen we wel gelijk een hartje kloppen.

4 jaar geleden

Hier met inseminatie onze 2de poging, eerste poging hebben we het vruchtje moeten afgeven, deze bengel heeft een ijzer sterk willetje en zit er vrijdag 32 weken😍.