29 Reacties

4 jaar geleden

Hey dat is grappig.. Ik ben Soedanese en mijn man is Nederlander en verwachten in februari ook ons eerste kleintje.. Alleen wij hebben bewust gekozen voor niet nl naam en niet sudanese.

4 jaar geleden

Misschien een mix van jullie namen?

4 jaar geleden

Eerst en vooral een hele dikke proficiat!! Wij verwachten onze 2de dochter ook in februari 2020. Met een na kan ik je jammer genoeg niet helpen. We hebben zelf super lang moeten zoeken en zijn nu nog niet 100% zeker.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik had het echt moeilijk met de naam maar uiteindelijk is het Jari geworden ben nu alleen nog met een tweede naam bezig!

4 jaar geleden

Heey ik heb precies het zelfde probleem ik ben ook in feb uitgerekend 2 feb maar vind het ook heel moeilijk ik heb wel een lijstje gemaakt met namen en wat ik het meest bij me babyboy vind passen die kies ik dan

4 jaar geleden

Pff echt lastig hè! Wij weten niet wat het wordt en hebben alleen een meisjesnaam... Jamar? Duante? Selas? Of wil je liever iets meer naar het Nederlands?

4 jaar geleden

Jeetje moeilijk is het soms hè? Wij zijn ook in feb uitgerekend, maar weren het geslacht niet. Een meisjesnaam hebben we eigenlijk al langer als een jaar, maar een jongensnaam vinden we maar lastig! Wat vind je van de namen die genoemd zijn, of een combi van jullie namen? Wat misschien ook leuk is, is om een naam van een familielid te gebruiken en daar een variant op te bedenken. Dat wilden wij ook doen met de jongensnaam, maar nu vinden we hem toch niet zo leuk meer. Overgrootopa (overleden) heette Piet, aanstaande opa heet Pieter en papa heet Peter, wij vinden Engelse namen mooi dus wij zaten te denken aan "Pete". Iets van Pierre vinden we niks, dus we wisten geen andere naam in die trant.. Het wordt trouwens het eerste kleinkind van mijn schoonouders 🙂 maar als we geen leuke naam verzinnen kunnen we ook nog iets met een vernoem naam doen.. Dus nu maar aan het denken over een andere naam, maar we zijn het nog niet eens haha... Iemand voor ons toevallig ook tips?

4 jaar geleden

Hjalmar

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Jeetje moeilijk is het soms hè? Wij zijn ook in feb uitgerekend, maar weren ...
Per ? Evt met een streepje erop pèr?

4 jaar geleden

Per ? Evt met een streepje erop pèr?
Hmm creatief! Maar vind dat niet echt Engels en onze meisjesnaam is met 2 lettergrepen. Wel bedankt voor jet meedenken :)

4 jaar geleden

Ik ken iemand met Indonesische vriend en jongetje heet Sal.

4 jaar geleden

Als wij een jongetje zouden krijgen zou hij Aiden als roepnaam krijgen (Iers) betekend vurig. Als 2e en 3e naam zou hij naar beide opa's vernoemd worden. Dus Aiden Fokko Uipco.....Fokko is Gronings Uipco is Fries dit omdat mijn vader is overleden toen ik net 15 was en wij dit beide erg leuk vonden hem te vernoemen naar de opa's😊. Mar we krijgen een meisje ❤ en ben 25 feb uitgerekend 🤗.

4 jaar geleden

Wij krijgen een jongen en hadden ook moeite met een naam uitzoeken. Wij hebben de app kinder geprobeerd. Zo zijn we op de naam gekomen. Aangezien ik niet weet hoeveel bekende hier op deze app zit, houd ik het voor me 😘

4 jaar geleden

Mijn man kwam terug op 2 namen die ik jad geopperd dus wij kiezen 1 van die 2. Ik vokg deze toppic dan ook niet meer.. Succes met het kiezen van een naam dames!

4 jaar geleden

De onze heet Thomas

4 jaar geleden

Wij verwachten in maart een jongetje, over de naam hebben we nog niet nagedacht. Van een vriendin kreeg ik de tip de Kinder app te downloaden. Met mogelijke namen, puur om inspiratie op te doen. Misschien is dat wat? Je kunt ook talen en landen aan en uit vinken bij de instellingen. Zelf woon ik in Zwitserland, en zoek ik dus een naam die in beide talen/landen gaat. Veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op Monique K

Wij verwachten in maart een jongetje, over de naam hebben we nog niet naged ...
Ja is een leuke app, wij hebben m ook gedownload! Staan helaas wel heeel veel ouderwetse en dubbele namen in vind ik. Maar wel grappig dat je beide telefoons kan koppelen en zo kan zien of je een match ertussen hebt staan.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Ja is een leuke app, wij hebben m ook gedownload! Staan helaas wel heeel v ...
Wij zijn zo ook op de naam van onze kleine gekomen 😍

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Wij zijn zo ook op de naam van onze kleine gekomen 😍
Wij nog niet helaas haha. K vind het echt heel lastig en stiekem ook een beetje moeilijk om een beslissing te nemen voor iets waar je kindje de rest van zijn/haar leven aan vast zit.

4 jaar geleden

Ons ventje word in februari Jason genoemd 💖