20 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje wat een verhaal. Wat ontzettend zielig. Zo erg is het bij ons nooit geweest hoor, dan kregen we een puffer die wel hielp of zelfs een keer antibiotica. Ik vind het nogal wat dat jullie arts je zo wegstuurt... doorzeuren of elders hulp vragen?

2 jaar geleden

Zou doorzeuren of een andere huisarts vragen? Zielig kopje 🥺 heel erg dat ze zo al 7 weken loopt en snap dat ze dan ook heel moe is en emotioneel. Mijn schoonzus heeft antibiotica gekregen, maar dat was ook omdat de longen niet schoon waren. Maar die heeft geen 7 weken gelopen voordat ze het kreeg van de huisarts.heel veel beterschap!

2 jaar geleden

Ach wat sneu. Vervelend he.. hier ook enorm vaak ziek en toen is m'n man geweest naar de huisarts met m'n dochter. En hij kreeg gelijk een verwijzing voor buisjes. Iets anders dus dan wat jou dochter heeft, maar het feit dat papa ging ipv mama nam de dokter dus wel serieus..

2 jaar geleden

Jeetje wat vervelend om je dochter zo te zien! Je gevoel volgen in dit geval! Kan het geen allergie of astma zijn? Of Corona? Maar ik denk dat alles wellicht al is nagekeken? Maar zolang hoesten kan nooit goed zijn voor haar lijfje. Smal dat ze dan helemaal vermoeid raakt 😯. Gewoon blijven bellen bij de dokter hoor en je gevoel volgen!! Zelf ook vaak genoeg geklaagd maar dan voor mijn eigen lijf. Dokters kunnen het soms ook verkeerd inschatten! En anders vragen voor de kno? Of iets dergelijks

2 jaar geleden

Beterschap en sterkte! Hopelijk wordt er snel iets aangedaan 😘

2 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Ach wat sneu. Vervelend he.. hier ook enorm vaak ziek en toen is m'n man ge ...
Jemig wat belachelijk 🙈😡

2 jaar geleden

Dat snotteren en die oogjes herken ik bij mijn zoon. Die wrijft ook vaak met zn handen in zn ogen en die zijn dan snel onstoken. Wel gaat het snel over. Ik maak het schoon met kamille thee (afgekoeld uiteraard) per veeg een schoon watteschijfje en naar de neus toe wrijven. Ook wat vaker handen wassen en neus schoonmaken helpt/voorkomt. Maar ja, soms ben je het niet altijd voor. Wat betreft de neus/amandelen. De huisarts kan met zijn lampje niet zo goed zien of ze vergroot zijn. Dat moet de KNO arts beoordelen. Ik zou als je het goed onderzocht wil hebben vragen naar een verwijzing naar de KNO. Zeker als je aangeeft dat je kindje erg moe is en constant verkouden dan is het raadzaam om eens goed na te laten kijken. Hoesten kan erg lang duren voordat het echt over is indien het een hardnekkige verkoudheid is of griep. Sterkte met de kleine spruit!

2 jaar geleden

Bedankt iedereen! Ik ga gewoon weer bellen dan. Zien of we doorverwezen kunnen worden naar de KNO arts. Het afwachten hebben we nu wel lang genoeg gedaan. Ze ligt nu ondertussen al een kwartier te hoesten.

2 jaar geleden

Sjonge wat vervelend. Mijn dochter 1 week flink gehoest dat vond ik al pittig. Was blij dat het over was. Ik zou kno zeker gauw aan de bel trekken.. succes en hopelijk voelt ze zich gauw beter

2 jaar geleden

Ach arm meiske ! Ik heb dit ook gehad, steeds weggestuurd dat ik mij maar geen zorgen moest maken. Mijn zoontje was af en aan ziek, zo zielig. Ik heb een afspraak bij de kinderarts geëist, hier bleek dat mijn zoontje Astma heeft. Hier hebben de puffertjes enorm geholpen. Als je als moeder het gevoel hebt dat er meer gedaan zou moeten worden en/of het niet vertrouwd, is dit gevoel altijd goed ! Vertrouw op je gevoel. Heel veel sterkte met je meisje

2 jaar geleden

Ons zoontje moet ook veel overgeven als hij hoest, komt doir het slijm dat er zat, dat irriteert zodat hij qteeds moest hoesten en doir het hoesten ook zijn keel geïrriteerd. Zijn amandelen waren ook groot mr had er niks mee te maken. Heeft wel aerosol gehad en toen was hij er vanaf

2 jaar geleden

Probeer ook nog wat natuurlijke middeltjes dat helpt soms beter. Gesneden verse rauwe ui naast dr kussen tijdens het slapen, cocosolie smeren op dr borst, lekker veel thee met gember en honing.

2 jaar geleden

Bedankt voor al jullie advies ♥️ ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij een andere arts en eigenlijk alles wat ze had gezegd was dus niet zo. Ze heeft een fikse oor ontsteking die uit ed hand is gelopen. Een verkoudheid erbij en haar lichaam kon het allemaal niet alleen aanvechten. Ze heeft nu antibiotica die ze eigenlijk veel eerder had moeten hebben. En terwijl ik dit typ zitten we bij de dokterswacht omdat ze 41,6 graden koorts heeft. Het is inderdaad wat jullie zeggen, volg het moeder gevoel. Dit had allemaal niet gehoeven.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Bedankt voor al jullie advies ♥️ ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij ee ...
Aaah meid! Hopelijk word het niet erger. Zo erg dat je zoveel verschil heb tussen artsen😥

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Bedankt voor al jullie advies ♥️ ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij ee ...
Aaaww...sterkte😘

2 jaar geleden

Hoi meis, Hoe is het afgelopen? Is jullie meisje opgeknapt? Wat vervelend allemaal zeg!!!

2 jaar geleden

Ah goed om te horen! Gelukkig die kleine koppige peuter terug 😉💪💪

2 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

Ah goed om te horen! Gelukkig die kleine koppige peuter terug 😉💪💪
Absoluut! 🥰