13 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee voor reacties

4 jaar geleden

Dat komt van het liggen en het draaien met het hoofdje gaat weer terug groeien en weer af schuren haha tot de kleine meer op een dag gaat zitten lopen kruipen en niet meer de heledag achter op het hoofdje ligt. Kan geen kwaad ziet alleen zo erg uit haha me dochtertje had het ook, bij 1 zag je er niks meer van 🥰

4 jaar geleden

Zodra ze meer hun hoofd rechtop houden en dus meer gaan zitten krijgt het de kans om te groeien. Nu op dit moment "schuurt" het steeds weg door het liggen. Weet ik toevallig omdat ik kapster ben.

4 jaar geleden

Het is hier zelfs een hele streep 😭 Met de fysio geoefend dat hij geen voorkeurskant zou hebben. Daardoor wiebelt hij alle kanten op en ligt hij ook continu anders.

4 jaar geleden

Hoort erbij. Is toch niet erg?

4 jaar geleden

Hier idem en onze dochter heeft behoorlijke bos haar, die nog zomaar uit kan vallen. Maar achterkant is kalig gewoon laten gaan. Schijnt dat vanaf 9/10 maanden het echte haar begint te groeien en met een jaar er al wat moois op kan zitten.

4 jaar geleden

Hier ook een kaal achterhoofd. Kan me er eigenlijk niet druk om maken. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

mijn dochter krijgt het ook. Komt doordat ze soms heel erg met haar hoofd continue draaid en dus haar achterhoofd schuurt.

4 jaar geleden

Hoort erbij Is totaal niet erg. Ik vind het wel fijn want mijn heeft een voorkeurshoiding en heeft afplatting en dr kale olek.zat eerst links en nu meer rechta en gaat links weer groeien dus de afplatting word beter. Dus heeft het kale plekje nu een functie..vind het schattig!

4 jaar geleden

Mij kindje heeft ook een kaal plekje achter dat is normaal dat ze steeds bewegen in de slaap 😊

4 jaar geleden

Das overal wel zo maar kan wel even duren voordat je dat niet meer hebt en daar zie je straks niks meer van terug

4 jaar geleden

En ik vind het juist wel wat hebben mijn dochter heeft nu een matje achter 🤣 haha

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft het ook, hij heeft een bos donker haar en nu dus een kale plek op zijn achterhoofd. Ik vind het er niet mooi uitzien maarja het hoort erbij en het groeit vast vanzelf weer terug :)