9 Reacties

3 jaar geleden

Ons dochtertje heeft een paar lades door het huis heb die van 'haar' zijn. Daar zit speelgoed in of bijvoorbeeld plastic bakjes waar ze mee mag spelen. De rest van de lades en kastjes mag ze niet aanzitten. Soms trekt ze nog andere laatjes of kastjes open en dan verwijs ik haar altijd naar haar 'eigen' laatjes en dan gaat ze daarmee spelen. Ze had het snel door en het werkt verrassend goed!

3 jaar geleden

Slotjes erop...

3 jaar geleden

Hier ook een kast met tupperware, die mag open, de andere kasten niet en dat hebben we hem geleerd. Op de deuren hangen ook slotjes voor het moment moest hij daar beginnen naar reiken

3 jaar geleden

Waar m’n dochtertje niet ik mag zitten slotjes op. Dat was één keer proberen en sindsdien zit ze er nooit meer aan. Ze weet dat ze er niet bij mag. Op haar kamertje heeft ze een paar lades waar ze aan mag komen. Daar zit dan bijvoorbeeld speelgoed in of kleding die te klein is. Ze haalt ook wel eens een stapel truien uit onze kast. Die moet ik dan opnieuw opvouwen, maar dat neem ik maar voor lief. Als ik het zie gebeuren dat hou ik haar wel tegen. Zou haar dus een “eigen” la geven en op de plekken waar ze echt niet mag komen slotjes zetten.

3 jaar geleden

Reactie op RebeccaDL

Hier ook een kast met tupperware, die mag open, de andere kasten niet en da ...
Welke slotjes gebruiken jullie

3 jaar geleden

En spelen ze ook met pannen? Doen jullie daar wat tegen?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

En spelen ze ook met pannen? Doen jullie daar wat tegen?
Als de pannetjes erg interessant zijn, kan je misschien een eigen set pannetjes kopen voor de kleine? Dat werkt hier iig. Ze heeft der eigen pannetjes bij onze pannen, heeft ze gelijk geaccepteerd. En die van mij heeft ook een eigen speelgoed schoonmaakset 🤦 staat in onze handdoekenkast. Handdoeken worden niet meer overhoop gehaald 😅 de poetst regelmatig de douchecabine haha

3 jaar geleden

Ik ga maar ook slotjes voor de kasten kopen. Welke gebruiken jullie en werkt goed?

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ik ga maar ook slotjes voor de kasten kopen. Welke gebruiken jullie en werk ...
Van ome aliexpress. Werken prima.