22 Reacties

3 jaar geleden

Jup hier ook! 🙋‍♀️🥰

3 jaar geleden

Jazeker hier het 3e mannetje maar o wat fijn die camera🥳❤ bij de eerste zat ik nog echt naast bed🤣

3 jaar geleden

Hier ook, zo lief😍

3 jaar geleden

Yess

3 jaar geleden

🙋‍♀️🥰

3 jaar geleden

Me too

3 jaar geleden

Ohja heerlijk!! Dan zijn ze het aller liefste hahaha

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Yess
Goed beeld heb jij! Welke babyfoon is dat?

3 jaar geleden

Zo lief als ze slapen🥰

3 jaar geleden

Ik ook 😍😍 Heerlijk!!’

3 jaar geleden

Het liefst altijd! Heerlijk vind ik dat! 😍 En die geluidjes 😩

3 jaar geleden

Ik zou graag willen maar ons meisje word direct wakker zodra we bij haar de slaapkamer in lopen... hebben geen babyfoon met camera. Bij een tweede gaan we die wel aanschaffen. Iemand nog tips voor goede babyfoon met scherp beeld?

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ik zou graag willen maar ons meisje word direct wakker zodra we bij haar de ...
3G babyfoon, app te downloaden op je telefoon. Kosten zijn slechts € 6,- en je hebt er een geweldige app voor. Beeldkwaliteit hangt dan wel af van jouw mobiele telefoon of tablet die je ervoor gebruikt.

3 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Het liefst altijd! Heerlijk vind ik dat! 😍 En die geluidjes 😩
Zoo lief, met dat knuffeltje!

3 jaar geleden

Het liefst overdwars in bed hihi

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ik zou graag willen maar ons meisje word direct wakker zodra we bij haar de ...
Wij zijn heel tevreden over de Luvion Grand elite 3. Heel goed beeld! Kan ook eventueel via de telefoon bekeken worden maar hoeft niet.

3 jaar geleden

Reactie op Ilo Na

3G babyfoon, app te downloaden op je telefoon. Kosten zijn slechts € 6,- en ...
En dan zet je je tablet of telefoon in de slaapkamer? Geeft dat niet veel licht?

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ik zou graag willen maar ons meisje word direct wakker zodra we bij haar de ...
niet om lullig te zijn maar waarom wachten tot 2e dingen zijn zoooo handig en dan hoef je je niet af te vragen wat er gebeurt bij geluidjes en weet je wanneer je haar toch moet pakken of juist laten liggen... kan daadwerkelijk niet zonder en ben van plan om dat ding tot aan haar 18e gebruiken hahahahahaha grapje ( denk ik)

3 jaar geleden

Ik heb alleen een babyfoon met geluid, maar ‘s nachts slaapt de kleine gewoon bij mij in bed. Heerlijk om de hele tijd naar dat slapende koppie te kunnen kijken. En soms kruipt hij ‘s nachts lekker tegen me aan of als hij ‘s ochtends eerder wakker wordt dan ik wordt ik heel lief wakker met een kriebelend handje in m’n nek.

3 jaar geleden

Kijk hier echt uren naar😂😂